AdWords

Adwords
A  Google fizetős hirdetési lehetősége. Lehetőségünk van, hogy a Google szolgáltatásával reklámozzuk cégünket.

A hirdetések  kattintás alapon működnek, kampányok létrehozásával határozhatjuk meg a számunkra fontosnak tartott kulcsszavakat, amelyekre beállíthatjuk hirdetéseinket. Ez azonnali eredményt ad a keresőkben, hiszen fizetős hirdetési lehetőség. Előnye az azonnali megjelenés, viszont a  hátránya is szintén azonnal megmutatkozik.

A nem, vagy csak részben keresőoptimalizált honlap azonnal eltűnik az előkelő helyezésről, hátrébb sorolódik, előfordulhat, hogy nem is találjuk a keresőben, miután a kampányt leállítjuk.

A Google AdWords kulcsszótervezője segítségünkre lehet a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában is. Ez magyar nyelven is segítséget ad, merre indulhatunk.

Regisztrálás után, a felületére belépés után ingyenesen használható az Eszközök > Kulcsszótervező menüpont.

A beírt kulcsszóhoz megkapjuk a javaslatokat, a keresések számát, valamint további kulcsszavakat, szinonimákat ad részünkre. Használatához bővebb tájékoztatást, magyar nyelvű leírást is kaphatunk.

Fontos azonban megjegyezni,hogy csak erre támaszkodni nem elegendő,mindenképpen keresőoptimalizáljuk is honlapunkat a hosszútávú eredmények érdekében.
Adwords és kulcsszó kutatás témájú cikkek:

Keresőoptimalizálás tippek 2017-ben

keresőoptimalizálás- növekedés

Keresőoptimalizálásról röviden Múlt Az első szerver az 1990- as évek elején állt üzembe Svájcban. A keresők a 90- es évek közepétől kezdtek elterjedni és innentől indul a keresőoptimalizálás is. Eleinte a tartalom és a megadott kulcsszavak alapján rangsoroltak a keresők,…
TOVÁBB OLVAS »

Kulcsszókereső eszközök, mi lehet a segítségünkre?

kulcsszókereső

Kulcsszókereső eszközök segítségével a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Kulcsszókereső eszközök segítségével segíthetjük a keresőoptimalizálás legfontosabb lépését, a megfelelő főoldali kulcsszavaink kiválasztását. Ha ezek megvannak, még rengeteg ötletet kapunk a további aloldalak, blogbejegyzések kulcsszavaihoz. A megfelelő kulcsszavak segítenek hozzá, hogy az organikus…
TOVÁBB OLVAS »

Kulcsszókutatás elképesztően egyszerű lépései

kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás első lépése A kulcsszókutatás elsődleges fontossággal bír a keresőoptimalizált honlapok érdekében. Célja,hogy minél több értékes látogató érkezzen azokra a kulcsszavakra, amiket üzletileg fontosnak tartunk. Az organikus találatokból érkező látogatók száma meghatározza, hogy megfelelően választottuk-e meg az elsődleges…
TOVÁBB OLVAS »