Google Webmester Eszközök

Google Webmester EszközökGoogle Webmester Eszközök –  Search Console

Webhelyünk keresési teljesítményének eredményeit legpontosabban a Google Webmester Eszközök vagyis a Search Console segítségével érhetjük el.

Honlapunk keresőoptimalizálásának egyik fő támasza. A Webmester Eszközök adataiból megtudhatjuk, látja-e a Google oldalainkat, milyen a keresési megjelenés, a keresési forgalom, milyen az indexelési állapot. Webhelytérképünket is itt adhatjuk meg. Találunk adatokat a felénk elhelyezett hivatkozásokra (linkekre) és nem utolsó sorban azt is láthatjuk, milyen kulcsszavakra keresnek a látogatók.

Ezekből az adatokból aztán a fontos információkat leszűrve, javíthatjuk az esetlegesen jelentkező hibákat és stratégiát állíthatunk fel a jövőre nézve.

A Search Console információnak segítségével befolyásolhatuk a webhellyel kapcsolatos technikai döntéseinket. További Google-eszközök (például az Google Analytics, a Google Trends és az AdWords) bevonásával öszetettebb marketingelemzést készíthetünk.

Google Webmester Eszközök témájú cikkek:

Google Webmester Eszközök- hogyan használd?

Keresőoptimalizálás

A Google Webmester Eszközök (Webmaster Tools) használata minden honlap tulajdonos, kis- és középvállalkozás számára elengedhetetlen. Ahhoz, hogy vállalkozásod jól szerepeljen a keresőkben, az egyik legalapvetőbb feladat a honlapod keresőoptimalizálása. A Google Webmester Eszközök statisztikái ebben nyújtanak segítő kezet számodra.

Keresőoptimalizálás tippek 2017-ben

keresőoptimalizálás- növekedés

Keresőoptimalizálásról röviden Múlt Az első szerver az 1990- as évek elején állt üzembe Svájcban. A keresők a 90- es évek közepétől kezdtek elterjedni és innentől indul a keresőoptimalizálás is. Eleinte a tartalom és a megadott kulcsszavak alapján rangsoroltak a keresők,…
TOVÁBB OLVAS »

Weboldal elemzés szempontjai

weboldal elemzés, SEO audit

Weboldal elemzés szempontjai – Mi a baj a honlappal? A webhely tulajdonosok  nyilvánvalóan azért jelennek meg a világhálón, hogy hírt adjanak magukról főként vizuális módon, szöveg és képek segítségével és értékes látogatókat szerezzenek honlapjukra. Cél, hogy a felhasználók könnyen megértsék…
TOVÁBB OLVAS »