Kulcsszókutatás elképesztően egyszerű lépései

Kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás első lépése

A kulcsszókutatás elsődleges fontossággal bír a keresőoptimalizált honlapok érdekében. Célja,hogy minél több értékes látogató érkezzen azokra a kulcsszavakra, amiket üzletileg fontosnak tartunk. Az organikus találatokból érkező látogatók száma meghatározza, hogy megfelelően választottuk-e meg az elsődleges kulcsszavakat.

A sikeres kulcsszókutatás eredményességén sok múlhat:

  • mik az adott terület jellemző kulcsszavai
  • mekkora a verseny ezeken a területeken
  • mire keresnek leginkább a látogatók
  • milyen réspiaci lehetőségek vannak

 

Kezd a kulcsszókutatást ezekkel a lépésekkel

Gondolkozz látogatóként

Írd össze azokat a szavakat, kifejezéseket, amelyek szerinted a legjobban jellemző honlapodra és tevékenységedre.

Hívj segítségül SEO szakembert, mert amíg Te a szolgáltatásodat és célodat ismered, addig a SEO szakember a keresőoptimalizálás szakmai hátterét biztosítja tapasztalataival  a folyamathoz.

Fontos, hogy minden ami csak eszünkbe jut, írd le, még akkor is, ha elsőre nem is tűnik túl jó ötletnek. Később szűkítheted ezt a kört, viszont elengedhetetlen, mert a konkurencia is számolhatott már az adott kulcsszavakkal. Minél nagyobb a lehetőségek tárháza, előnyöd is egyenes arányban nőhet Velük szemben. Teljes nyugalommal írj össze akár 50-100 szót is.

 

Google AdWords kulcsszótervező

Többféle kulcsszótervezőt vehetünk igénybe, az egyik ezek közül a Google AdWords kulcsszótervezője. Ez magyar nyelven is segítséget ad, merre indulj.

Regisztrálás után, az AdWords felületére belépés után ingyenesen használható az Eszközök > Kulcsszótervező menüpont.

A beírt kulcsszóhoz megkapod a javaslatokat, a keresések számát, valamint további kulcsszavakat, szinonimákat ad részedre.

kulcsszókutatás

Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

Használd a Google keresőjét

Teszteld az összeírt kulcsszavakat. Ennek a legegyszerűbb módja, ha a Google keresőjébe beírod. Itt láthatod először kulcsszótervezés első sikerét, amennyiben jól választottál. A keresőben olyan találatokat láthatsz, amelyek egybevágnak honlapoddal, szolgáltatásoddal. Érdemes folyamatosan tesztelni főbb kulcsszavaidat, finomítani a listát, később ezek is fontos szerephez jutnak majd honlapod keresőoptimalizálásánál.

 

Főbb kulcsszavak és a továbbiak

Néhány ígéretes kulcsszavad sajnos a gyakorlatban nem hozza a várt hatást. Ne ölj bele túl sok energiát, igyekezz inkább az egyediségre, specialitásokra összpontosítani. Könnyen megtörténhet, hogy egy-egy  gyengébbnek tartott kulcsszó erősebbé válhat, konkurens honlapok figyelmét elkerülve. Igyekezz ezek segítségével folyamatos tartalmat adni a látogatóknak.

Kulcsszókutatás, folyamatos ötletszerzés

Két hetente, havonta ajánlott ismételten végignézned az összegyűjtött kulcsszavakat. A látogatók folyamatosan keresnek, egyre újabb kifejezésekre, amelyből újabb ötleteket szerezhetsz bejegyzéseid kulcsszavaira.

A kulcsszókutatás eredményét ments le és jelöld benne, mi az amire már van tartalmad.

 

Ha ezeket a lépéseket megteszed, rövid időn belül, mérhetően nagyobb látogatottságot érhetsz el. A számokon túlmenően megismered látogatóid milyen szavakra keresnek, melyen módon teszik ezt, nő az esélyed a hasonló szolgáltatást végző versenytársakkal szemben.

 

kulcsszókutatás

Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

 

Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

  +  53  =  62

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .