Tartalommarketing

TartalommarketingTartalommarketing (Wikipédia):

Minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Az információ bemutatható a legkülönbözőbb formákban. Ideértve a híreket, videókat, jelentéseket, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, használati utasításokat, cikkeket, fotókat, applikációkat és így tovább.

A tartalommarketing mibenlétére számos definíció létezik. A kifejezés jelentése nagyban függ a céltól és a kontextustól. Az egyik legtöbbet használt definíció szerint  olyan marketingmódszerek gyűjtőneve, amelyek során tartalmat hoznak létre és osztanak meg azért, hogy egy jól körülhatárolt és megismert potenciális ügyfélcsoport figyelmét a cég megszerezze és megtartsa, mindezzel pedig nyereséges ügyfélinterakciókat érjen el.

A tartalommarketing ideája az, hogy ha a célpiacnak magas minőségű, releváns és értékes információt adunk, akkor azzal üzleti eredményeket érünk el. Ez a stratégia megtartja és növeli az olvasottságot, illetve javítja a márkahűséget.

„folyamatosan kiváló minőségű tartalmakat adnak, amelyek megoldják az emberek problémáit”.

A tartalommarketing az online marketing stratégia része, melynek legalapvetőbb része a szövegírás.

A tartalommarketing az értékes és releváns tartalmak létrehozását jelenti. Azzal a céllal hoznak létre, hogy felkeltsék és megtartsák egy jól behatárolt célcsoport figyelmét, majd ezt a figyelmet nyereséges ügyfélinterakciókká konvertálják.

Ma az egyik legköltséghatékonyabb marketingkommunikációs szemlélet. Lehetővé teszi, hogy az értékesítő bizonyos mértékben függetlenítse magát a sajtótól. Alkalmazása révén kizárólag nem másoktól függ, hogy személyéről, vállalatáról, termékeiről vagy szolgáltatásairól milyen információk jutnak el a potenciális vásárlókhoz.

Olyan tartalmakat hoz létre, amelyeket a potenciális ügyfelek, vásárlók érdekesnek találnak. Ezek vágyaikkal, igényeikkel, érdeklődési köreikkel foglalkoznak, így felkeltik a figyelmet úgy, hogy nem közvetlenül a terméket, szolgáltatást vagy a céget reklámozzák.

Tartalommarketing témájú cikkek SEO szakember ajánlásával:

Blogolás alapjai kezdőknek, hol érdemes elindítani a blogot?

Blogolás alapok kezdőknek.

A blogolás elterjedése hazánkban is egyre népszerűbb, az online vállalkozások kiváló marketing eszközévé nőtte ki magát. Mielőtt azonban hozzáfognánk, gondoljuk át pontosan mit is szeretnénk és azt hol. Felmerül a kérdés, ingyenes vagy fizetős szoláltatást vegyünk igénybe, hazai vagy külföldi…
TOVÁBB OLVAS »

Tartalommarketing- hol, hogyan, miért?

tartalommarketing

Tartalommarketing fogalma, mit jelent pontosan? Tartalommarketing vagy content marketingnek nevezünk minden olyan marketing tevékenységet, amely  valamilyen tartalmat állít elő és azt a megfelelő helyeken közzéteszi azzal a határozott céllal, hogy vásárlókat szerezzen. A tartalommarketingnek különféle formái léteznek, az információkat több…
TOVÁBB OLVAS »

SEO szövegírás rejtelmei, megoldások a keresők részére

SEO-szovegiras

SEO szövegírás, keresőoptimalizált szöveg a keresőknek és a látogatóknak SEO szövegírás során kiindulópontunk a kulcsszókeresés. Ez azonban nem elég a jó helyezéshez, ez csak egy része a keresőbarát tartalomnak, további fontos szempontok szerint értékel a Google algoritmusa. Az internetes keresők jelentős…
TOVÁBB OLVAS »