Egy mérőszám, amely a honlapunkra írt tartalomban az adott kulcsszó és annak szinonimáit méri. A keresőmotorok ezeknek a szavaknak az kiemelt használatából veszi, hogy pontosan miről is szól az oldalunk. A látogatók is kulcsszavakat írnak be a keresőkben,így tehát fontossága kiemelt figyelmet igényel. Attól függően,hogy a bejegyzésben, title-ban vagy a meta descriptionban szerepelnek, ragozott, ragozatlan alakot használunk.
A megfelelő mennyiség 2-5%, ez felett ne használjuk. A látogatók számára a túlzott ismétlés elkattintásra ösztönözhet és még a Google is megbüntetheti a kulcsszóhalmozást..
Segítségünkre lehet, ha feltelepítünk egy plugint, a Yoast SEO, a szerkesztői felületen folyamatosan mutatja a megfelelő arányt.
Kulcsszó választás. Hogyan válaszd ki kulcsszavaidat hatékonyan? Milyen típusú kulcsszavak vannak? Mi legyen a főoldali kulcsszó? Mi a különbség a gyűjtő kulcsszó és a termék kulcsszó között? Melyik kulcsszó kerüljön elhelyezésre a szövegben? Ebben a cikkemben ezekre adok segítséget.
Kulcsszavak. Sokszor hallottad már ezt a szót, de pontosan nem vagy tisztában vele, melyek ezek a Te vállalkozásodban. Hogyan találod meg őket és hogyan használhatod? Mi a kulcsszavak szerepe a keresőoptimalizálás során? Hol kell megjelennie, hányszor, hogy honlapod jól teljesítsen.… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszókereső eszközök segítségével a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Kulcsszókereső eszközök segítségével segíthetjük a keresőoptimalizálás legfontosabb lépését, a megfelelő főoldali kulcsszavaink kiválasztását. Ha ezek megvannak, még rengeteg ötletet kapunk a további aloldalak, blogbejegyzések kulcsszavaihoz. A megfelelő kulcsszavak segítenek hozzá, hogy az organikus… TOVÁBB OLVAS »
SEO szövegírás, keresőoptimalizált szöveg a keresőknek és a látogatóknak SEO szövegírás során kiindulópontunk a kulcsszókeresés. Ez azonban nem elég a jó helyezéshez, ez csak egy része a keresőbarát tartalomnak, további fontos szempontok szerint értékel a Google algoritmusa. Az internetes keresők jelentős… TOVÁBB OLVAS »
Sikeres weboldalt szeretnél? Sikeres weboldal hibái, amit mindenképpen kerülj el. Cikkem kizárólag a keresőoptimalizálás, keresőmarketing szempontjából vizsgálja a honlapot, a teljes áttekintéssel, egy későbbi cikk foglalkozik majd. A sikeres weboldal készítése során az egyik legfontosabb szempont, hogy azok a látogatók… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszó sűrűség A kulcsszó sűrűség egy arányszám, amely mutatja meg, hogy honlapunk egy adott oldalán milyen arányban fordul elő a kiválasztott kulcsszó a bejegyzés összes szavához viszonyítva. Ideális esetben a kulcsszó sűrűség előrébb viheti honlapunkat a keresőkben, de csak is… TOVÁBB OLVAS »
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A honlap további használatával ezt és az adatkezelési szabályzatot jóváhagyod.ElfogadomNem fogadom el