A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a honlap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti az organikus találatokban. Egyszerűbben megfogalmazva: a keresők rangsorolnak, oldalunk többször jelenik meg a találati listában és és több értékes látogatót szerezhetünk oldalunkra. Magyarországon a keresések 95%- ban a Google keresőmotorja a Googlebot segít a keresésekben. Ahhoz, hogy a Google találatok listájának az előkelő első oldalán megjelenj a találatok között, reszponzív, keresőbarát, keresőoptimalizált honlapra van szükség.
A keresőoptimalizálás több területen érvényesülhet, figyelembe veszi a szövegtartalom, a képek, videók kulcsszó szerinti célzott megjelenését.
A keresőoptimalizálás, SEO alapjai:
A honlap technikai felépítése (technikai SEO)
A honlap tartalmának kulcsszóra történő megírása (on-page, tartalmi SEO)
Más weboldal hivatkozik-e arra a honlapra, hiteles forrásként (off-page SEO)
Az online marketing szerves része a keresőoptimalizálás az az a SEO.
A legfontosabb feladata, hogy honlapodra értékes látogatókat hozzon, akik aztán feliratkoznak, vásárolnak.
A keresőoptimalizálás egy folyamatos munka, amit hétről hétre meg kell tenned. Lépéselőny szerzése a Google és a látogatók változó igényeivel, na meg a konkurens honlapokkal.
Belső linkek optimalizálása: A felhasználó- és keresőbarát menürendszert Gondoltad volna, hogy egy weboldalon belüli menürendszer és a belső linkek milyen óriási hatással vannak az oldal látogatóira? Aztán, nem csak ránk, emberekre, hanem a keresőmotorokra is? Mielőtt mélyebbre ugranánk, képzeld el,… TOVÁBB OLVAS »
A mesterséges intelligencia és a SEO: Hogyan használhatod a ChatGPT-t és más AI technológiákat a keresőoptimalizálás javítására Az utóbbi években a digitális világ számos változáson ment keresztül, és az egyik legfontosabb és legizgalmasabb újítás kétségkívül a mesterséges intelligencia (AI) rohamos… TOVÁBB OLVAS »
Google Helpful Content algoritmus frissítés – 2023 szeptember: Google új algoritmus frissítést jelentett be: a Hasznos tartalom kerül előtérbe! Egy új napon egy új hírrel ébredünk a technológia világában. A Google nemrégiben bejelentette, hogy szeptember 14-én útjára indította a… TOVÁBB OLVAS »
SEO stratégia felállításának lépései: Útmutató a hatékony megjelenéshez a keresőben Vajon milyen varázslat teszi lehetővé, hogy bizonyos weboldalak hirtelen az első helyen jelenjenek meg a TOP 3-ban a Google kereséseknél, miközben mások az oldalak mélyén rejtőznek? Nincs itt semmiféle boszorkányság,… TOVÁBB OLVAS »
A közösségi média szerepe az SEO-ban: Hogyan használd ki a közösségi média platformokat a weboldalad forgalmának növelésére? Valószínűleg már hallottál arról, hogy a közösségi média és a keresőoptimalizálás (SEO) egyaránt elengedhetetlenek egy sikeres online jelenlét kialakításához. De valaha is gondoltál… TOVÁBB OLVAS »
Webhely sebességoptimalizálása: Lépésről-Lépésre útmutató a gyorsabb weboldalért Emlékszel még arra az időre, amikor egy weboldal betöltéséhez készülnünk kellett egy finom kávéval, mert olyan sokáig tartott? Én igen. Szerencsére ma már más a helyzet, de csak akkor, ha a weboldalakat megfelelően… TOVÁBB OLVAS »
Helyi keresőoptimalizálás: Hogyan érheted el a célközönséget a helyi piacon A helyi keresőoptimalizálás, más néven lokális SEO, egyre fontosabbá válik a kis- és középvállalkozások számára. Az online térben való verseny fokozódása mellett az emberek is egyre inkább a közvetlen környezetükben… TOVÁBB OLVAS »
A Google algoritmusok megértése: A legfrissebb változások és azok hatása az SEO-ra Az internetes keresés világa folyamatosan változik és fejlődik. Gondoljunk csak bele: amikor először találkoztunk a Google-lel, még kis csecsemőként, ki gondolta volna, hogy egy nap ez lesz a… TOVÁBB OLVAS »
Mobilbarát weboldalak: Reszponzív weboldalak készítése a mobilkeresők számára A cikk célja, hogy átfogó képet adjon a mobilbarát weboldalak készítéséről, a reszponzív webdesign alapelveiről és gyakorlatáról, valamint a mobilkeresők szerepéről a weboldalak rangsorolásában. Mobilbarát weboldalak és a SEO? Hogyan hozzunk létre… TOVÁBB OLVAS »
A versenytársak elemzése: Hogyan használd az SEO eszközöket a versenytársak rangsorolási stratégiájának megértéséhez A Search Engine Optimization, azaz a keresőmotor-optimalizálás (SEO) ma már a digitális marketing elengedhetetlen része. Az életünk nagy részét online töltjük, a legtöbb információhoz pedig a keresőmotorokon… TOVÁBB OLVAS »
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A honlap további használatával ezt és az adatkezelési szabályzatot jóváhagyod.ElfogadomNem fogadom el