Tartalommarketing

TartalommarketingTartalommarketing (Wikipédia):

Minden olyan marketing, amely tartalmat állít elő, azt publikálja és különböző csatornákon terjeszti azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzen. Az információ bemutatható a legkülönbözőbb formákban. Ideértve a híreket, videókat, jelentéseket, e-könyveket, infografikákat, esettanulmányokat, használati utasításokat, cikkeket, fotókat, applikációkat és így tovább.

A tartalommarketing mibenlétére számos definíció létezik. A kifejezés jelentése nagyban függ a céltól és a kontextustól. Az egyik legtöbbet használt definíció szerint  olyan marketingmódszerek gyűjtőneve, amelyek során tartalmat hoznak létre és osztanak meg azért, hogy egy jól körülhatárolt és megismert potenciális ügyfélcsoport figyelmét a cég megszerezze és megtartsa, mindezzel pedig nyereséges ügyfélinterakciókat érjen el.

A tartalommarketing ideája az, hogy ha a célpiacnak magas minőségű, releváns és értékes információt adunk, akkor azzal üzleti eredményeket érünk el. Ez a stratégia megtartja és növeli az olvasottságot, illetve javítja a márkahűséget.

„folyamatosan kiváló minőségű tartalmakat adnak, amelyek megoldják az emberek problémáit”.

A tartalommarketing az online marketing stratégia része, melynek legalapvetőbb része a szövegírás.

A tartalommarketing az értékes és releváns tartalmak létrehozását jelenti. Azzal a céllal hoznak létre, hogy felkeltsék és megtartsák egy jól behatárolt célcsoport figyelmét, majd ezt a figyelmet nyereséges ügyfélinterakciókká konvertálják.

Ma az egyik legköltséghatékonyabb marketingkommunikációs szemlélet. Lehetővé teszi, hogy az értékesítő bizonyos mértékben függetlenítse magát a sajtótól. Alkalmazása révén kizárólag nem másoktól függ, hogy személyéről, vállalatáról, termékeiről vagy szolgáltatásairól milyen információk jutnak el a potenciális vásárlókhoz.

Olyan tartalmakat hoz létre, amelyeket a potenciális ügyfelek, vásárlók érdekesnek találnak. Ezek vágyaikkal, igényeikkel, érdeklődési köreikkel foglalkoznak, így felkeltik a figyelmet úgy, hogy nem közvetlenül a terméket, szolgáltatást vagy a céget reklámozzák.

Tartalommarketing témájú cikkek SEO szakember ajánlásával:

A versenytársak elemzése, hogyan használd az SEO eszközöket

A versenytársak elemzése, hogyan használd az SEO eszközöket

A versenytársak elemzése: Hogyan használd az SEO eszközöket a versenytársak rangsorolási stratégiájának megértéséhez A Search Engine Optimization, azaz a keresőmotor-optimalizálás (SEO) ma már a digitális marketing elengedhetetlen része. Az életünk nagy részét online töltjük, a legtöbb információhoz pedig a keresőmotorokon…
TOVÁBB OLVAS »

SEO szövegírás 2023, profi tartalomfejlesztés

SEO szövegírás 2019

SEO szövegírás 2023, vagy ez után, van- e létjogosultsága? Sok vállalkozás nem látja át, miért is kerül ez szinte elsődleges szempontnak az online világban a megfelelő jelenléthez.  Az elmúlt évtizedben a keresőoptimalizálás (SEO) területén jelentős változások történtek. A SEO szakemberek szerte…
TOVÁBB OLVAS »

Tartalommarketing- hol, hogyan, miért?

tartalommarketing

Tartalommarketing fogalma, mit jelent pontosan? Tartalommarketing vagy content marketingnek nevezünk minden olyan marketing tevékenységet, amely  valamilyen tartalmat állít elő és azt a megfelelő helyeken közzéteszi azzal a határozott céllal, hogy vásárlókat szerezzen. A tartalommarketingnek különféle formái léteznek, az információkat több…
TOVÁBB OLVAS »

Értékes tartalom honlapunkra- SEO megoldásokkal

értékes tartalom

Értékes tartalom- SEO megoldásokkal Mit lát szívesen a kereső honlapunkból? Keresőoptimalizálási szempontok egyik fontos tényezője, hogy oldalunkat folyamatosan frissülő, a látogatók számára értékes tartalommal lássuk el. Ma már a Google Panda és Pingvin algoritmusai is figyelik és értékelik ezt.  …
TOVÁBB OLVAS »