linképítés-hivatkozasok

Linképítés

Linképítés a keresőoptimalizálás (SEO, Search Engine Optimalization) részfolyamat. Célja, hogy az adott weboldalra minél több és erősebb külső hivatkozás vezessen. Ezáltal a weboldal látogatottsága – és az adott szolgáltatás iránt érdeklődők, azt igénybe vevők száma – növekedjék.

A linképítés története gyakorlatilag a Google PageRank (PR) bevezetésével kezdődött meg 1998-ban. Közel egy évtizedig ez volt a legfontosabb SEO-mutató. Működése igen egyszerű. Azok az oldalak rendelkeztek nagy PR-értékkel, amelyekre minél több, minél nagyobb PR-értékű oldal linkelt.

A PageRank mellett a másik nagy újítás, amely szintén a Google-től származott, hogy a horgonyszövegekben (anchor text), azaz a linkre rakott szövegekben található kulcsszavakat eltárolta a kereső, és ezt figyelembe is vette a kereséseknél. Ezért a horgonyszövegek is jelentős szerepet játszottak a linképítéskor nem csak a SEO korai időszakában, de egészen a kétezres évek első évtizedének végéig.

Linképítéssel kapcsolatos cikkek SEO szakember ajánlásával:

A versenytársak elemzése, hogyan használd az SEO eszközöket

A versenytársak elemzése, hogyan használd az SEO eszközöket

A versenytársak elemzése: Hogyan használd az SEO eszközöket a versenytársak rangsorolási stratégiájának megértéséhez A Search Engine Optimization, azaz a keresőmotor-optimalizálás (SEO) ma már a digitális marketing elengedhetetlen része. Az életünk nagy részét online töltjük, a legtöbb információhoz pedig a keresőmotorokon…
TOVÁBB OLVAS »

Linképítés tippek 2017-re 5 tipp csak Neked

Linképítés

Linképítés tippek 2017-re, hogy a Pandával csak az állatkertben köss közelebbi ismeretséget. Linképítés tippek segítségével linképítésre minden online vállalkozónak továbbra is szüksége van, hiába halljuk néha ennek az ellenkezőjét. Számos cikket olvashatunk a témában, ami egymásnak teljesen ellentmondó, mindenki leszűrheti magában…
TOVÁBB OLVAS »