Webhelyünk keresési teljesítményének eredményeit legpontosabban a Google Webmester Eszközök vagyis a Search Console segítségével érhetjük el.
Honlapunk keresőoptimalizálásának egyik fő támasza. A Webmester Eszközök adataiból megtudhatjuk, látja-e a Google oldalainkat, milyen a keresési megjelenés, a keresési forgalom, milyen az indexelési állapot. Webhelytérképünket is itt adhatjuk meg. Találunk adatokat a felénk elhelyezett hivatkozásokra (linkekre) és nem utolsó sorban azt is láthatjuk, milyen kulcsszavakra keresnek a látogatók.
Ezekből az adatokból aztán a fontos információkat leszűrve, javíthatjuk az esetlegesen jelentkező hibákat és stratégiát állíthatunk fel a jövőre nézve.
A Search Console információnak segítségével befolyásolhatuk a webhellyel kapcsolatos technikai döntéseinket. További Google-eszközök (például az Google Analytics, a Google Trends és az AdWords) bevonásával öszetettebb marketingelemzést készíthetünk.
A Google Webmester Eszközök (Webmaster Tools) használata minden honlap tulajdonos, kis- és középvállalkozás számára elengedhetetlen. Ahhoz, hogy vállalkozásod jól szerepeljen a keresőkben, az egyik legalapvetőbb feladat a honlapod keresőoptimalizálása. A Google Webmester Eszközök statisztikái ebben nyújtanak segítő kezet számodra.
Keresőoptimalizálásról röviden Múlt Az első szerver az 1990- as évek elején állt üzembe Svájcban. A keresők a 90- es évek közepétől kezdtek elterjedni és innentől indul a keresőoptimalizálás is. Eleinte a tartalom és a megadott kulcsszavak alapján rangsoroltak a keresők,… TOVÁBB OLVAS »
Weboldal elemzés szempontjai – Mi a baj a honlappal? A webhely tulajdonosok nyilvánvalóan azért jelennek meg a világhálón, hogy hírt adjanak magukról főként vizuális módon, szöveg és képek segítségével és értékes látogatókat szerezzenek honlapjukra. Cél, hogy a felhasználók könnyen megértsék… TOVÁBB OLVAS »
Google találati lista A Google elismerte. hogy a Google találati lista vagyis a rangsorolási algoritmusában a tartalom és a linkek a legfontosabb tényezők. A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek előtt már egy ideje nem titok, a Google mégis első ízben ismerte el… TOVÁBB OLVAS »
Elkészült az új honlap, hátradőlünk megnyugodva várjuk, hogy érkezzenek a látogatók. Csalódottan tapasztaljuk, hogy ez még sem következik be. Mi lehet az oka, mit csinálhattunk rosszul? A honlap látogatottság a nullával egyenlő. Mért nem érkeznek látogatók a honlapra? Hol… TOVÁBB OLVAS »
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A honlap további használatával ezt és az adatkezelési szabályzatot jóváhagyod.ElfogadomNem fogadom el