A kulcsszókutatás elsődleges fontossággal bír a keresőoptimalizált honlapok érdekében. Célja,hogy minél több értékes látogató érkezzen azokra a kulcsszavakra, amiket üzletileg fontosnak tartunk. Az organikus találatokból érkező látogatók száma meghatározza, hogy megfelelően választottuk-e meg az elsődleges kulcsszavakat.
Mik azok a kulcsszavak?
Azok a szavak és kifejezések, amire optimalizálni szeretnénk honlapunkat. A keresőmotorok számára ezek a szavakból derülhet ki elsődlegesen,miről is szól honlapunk. A látogatók szintén kulcsszavakra keresnek és ekkor a keresők a kereséshez illő tartalmilag legrelevánsabb találatokat jelenítik meg.
A sikeres kulcsszókutatás eredményességén sok múlhat:
mik az adott terület jellemző kulcsszavai
mekkora a verseny ezeken a területeken
mire keresnek leginkább a látogatók
milyen réspiaci lehetőségek vannak
Kulcsszókereső eszközök, mi lehet a segítségünkre?
Gyűjthetjük mi saját magunk, ötletelgetünk.Írd össze azokat a szavakat, kifejezéseket, amelyek szerinted a legjobban jellemző honlapodra és tevékenységedre.
Google AdWords kulcsszótervező
Többféle kulcsszótervezőt vehetünk igénybe, az egyik ezek közül a Google AdWords kulcsszótervezője. Ez magyar nyelven is segítséget ad, merre indulj.
Regisztrálás után, az AdWords felületére belépés után ingyenesen használható az Eszközök > Kulcsszótervező menüpont.
A beírt kulcsszóhoz megkapod a javaslatokat, a keresések számát, valamint további kulcsszavakat, szinonimákat ad részedre.
További cikkek a kulcsszókutatással kapcsolatosan:
Kulcsszó kereső eszközök segítségére minden keresőoptimalizálást végző szakembernek és vállalkozásnak szüksége lehet ahhoz, hogy a legmegfelelőbb keresőszavak kerüljenek kiválasztásra. A keresőoptimalizálás kulcsszavakra épül, erre optimalizáljuk a tartalmat. Ebben nagy segítségünkre lehet több kulcsszó kereső szoftver, cikkemben ezekből ismertetek néhányat, amelyet… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszó választás. Hogyan válaszd ki kulcsszavaidat hatékonyan? Milyen típusú kulcsszavak vannak? Mi legyen a főoldali kulcsszó? Mi a különbség a gyűjtő kulcsszó és a termék kulcsszó között? Melyik kulcsszó kerüljön elhelyezésre a szövegben? Ebben a cikkemben ezekre adok segítséget.
Kulcsszavak. Sokszor hallottad már ezt a szót, de pontosan nem vagy tisztában vele, melyek ezek a Te vállalkozásodban. Hogyan találod meg őket és hogyan használhatod? Mi a kulcsszavak szerepe a keresőoptimalizálás során? Hol kell megjelennie, hányszor, hogy honlapod jól teljesítsen.… TOVÁBB OLVAS »
Mi a SEO? Mi a SEO? – kérdezed. Újabban egyre többször kerül a keresőkbe ez a kérdés és már a legtöbb kisvállalkozó keresi rá a választ, megértve azt, hogy már nem elég, ha van egy jó ötlet, elindítottuk a saját… TOVÁBB OLVAS »
Keresőoptimalizálásról röviden Múlt Az első szerver az 1990- as évek elején állt üzembe Svájcban. A keresők a 90- es évek közepétől kezdtek elterjedni és innentől indul a keresőoptimalizálás is. Eleinte a tartalom és a megadott kulcsszavak alapján rangsoroltak a keresők,… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszókereső eszközök segítségével a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Kulcsszókereső eszközök segítségével segíthetjük a keresőoptimalizálás legfontosabb lépését, a megfelelő főoldali kulcsszavaink kiválasztását. Ha ezek megvannak, még rengeteg ötletet kapunk a további aloldalak, blogbejegyzések kulcsszavaihoz. A megfelelő kulcsszavak segítenek hozzá, hogy az organikus… TOVÁBB OLVAS »
Weboldal elemzés szempontjai – Mi a baj a honlappal? A webhely tulajdonosok nyilvánvalóan azért jelennek meg a világhálón, hogy hírt adjanak magukról főként vizuális módon, szöveg és képek segítségével és értékes látogatókat szerezzenek honlapjukra. Cél, hogy a felhasználók könnyen megértsék… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszó sűrűség A kulcsszó sűrűség egy arányszám, amely mutatja meg, hogy honlapunk egy adott oldalán milyen arányban fordul elő a kiválasztott kulcsszó a bejegyzés összes szavához viszonyítva. Ideális esetben a kulcsszó sűrűség előrébb viheti honlapunkat a keresőkben, de csak is… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás első lépése A kulcsszókutatás elsődleges fontossággal bír a keresőoptimalizált honlapok érdekében. Célja,hogy minél több értékes látogató érkezzen azokra a kulcsszavakra, amiket üzletileg fontosnak tartunk. Az organikus találatokból érkező látogatók száma meghatározza, hogy megfelelően választottuk-e meg az elsődleges… TOVÁBB OLVAS »
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A honlap további használatával ezt és az adatkezelési szabályzatot jóváhagyod.ElfogadomNem fogadom el