Google Helpful Content algoritmus frissítés – 2023 szeptember: Google új algoritmus frissítést jelentett be: a Hasznos tartalom kerül előtérbe! Egy új napon egy új hírrel ébredünk a technológia világában. A Google nemrégiben bejelentette, hogy szeptember 14-én útjára indította a… TOVÁBB OLVAS »
SEO stratégia felállításának lépései: Útmutató a hatékony megjelenéshez a keresőben Vajon milyen varázslat teszi lehetővé, hogy bizonyos weboldalak hirtelen az első helyen jelenjenek meg a TOP 3-ban a Google kereséseknél, miközben mások az oldalak mélyén rejtőznek? Nincs itt semmiféle boszorkányság,… TOVÁBB OLVAS »
A közösségi média szerepe az SEO-ban: Hogyan használd ki a közösségi média platformokat a weboldalad forgalmának növelésére? Valószínűleg már hallottál arról, hogy a közösségi média és a keresőoptimalizálás (SEO) egyaránt elengedhetetlenek egy sikeres online jelenlét kialakításához. De valaha is gondoltál… TOVÁBB OLVAS »
Webhely sebességoptimalizálása: Lépésről-Lépésre útmutató a gyorsabb weboldalért Emlékszel még arra az időre, amikor egy weboldal betöltéséhez készülnünk kellett egy finom kávéval, mert olyan sokáig tartott? Én igen. Szerencsére ma már más a helyzet, de csak akkor, ha a weboldalakat megfelelően… TOVÁBB OLVAS »
Helyi keresőoptimalizálás: Hogyan érheted el a célközönséget a helyi piacon A helyi keresőoptimalizálás, más néven lokális SEO, egyre fontosabbá válik a kis- és középvállalkozások számára. Az online térben való verseny fokozódása mellett az emberek is egyre inkább a közvetlen környezetükben… TOVÁBB OLVAS »
A Google algoritmusok megértése: A legfrissebb változások és azok hatása az SEO-ra Az internetes keresés világa folyamatosan változik és fejlődik. Gondoljunk csak bele: amikor először találkoztunk a Google-lel, még kis csecsemőként, ki gondolta volna, hogy egy nap ez lesz a… TOVÁBB OLVAS »
Mobilbarát weboldalak: Reszponzív weboldalak készítése a mobilkeresők számára A cikk célja, hogy átfogó képet adjon a mobilbarát weboldalak készítéséről, a reszponzív webdesign alapelveiről és gyakorlatáról, valamint a mobilkeresők szerepéről a weboldalak rangsorolásában. Mobilbarát weboldalak és a SEO? Hogyan hozzunk létre… TOVÁBB OLVAS »
A versenytársak elemzése: Hogyan használd az SEO eszközöket a versenytársak rangsorolási stratégiájának megértéséhez A Search Engine Optimization, azaz a keresőmotor-optimalizálás (SEO) ma már a digitális marketing elengedhetetlen része. Az életünk nagy részét online töltjük, a legtöbb információhoz pedig a keresőmotorokon… TOVÁBB OLVAS »
Lokális keresőoptimalizálás: A sikeres vállalkozásod kulcsa a lokális piacokban Ha itt olvasod ezeket a sorokat, valószínűleg tisztában vagy azzal, hogy mennyire fontos az online jelenlét a mai üzleti világban. Az internet korában az emberek egyre inkább az online térben keresik… TOVÁBB OLVAS »
Hogyan segíthetik a schema markup-ok a keresőoptimalizálást? Sokan hallottak már a keresőoptimalizációról és annak fontosságáról a weboldalak sikerében. De vajon hogyan járulhatnak hozzá a schema markup-ok ehhez a folyamathoz? Nos, a schema markup egy olyan eszköz, amely segíti a webhelyek… TOVÁBB OLVAS »