Szövegírás és keresőoptimalizálás- Mit keres a látogató?
Szövegírás és keresőoptimalizálás? Egyre növekszik a verseny, nő a konkurens cégek száma a keresőben. Mivel előzhetjük meg őket és szerezhetjük meg a látogatók figyelmét?
Szövegírás és keresőoptimalizálás?
A legtöbb cég szolgáltatással foglalkozik. Eladhatunk terméket fizikai vagy szellemi termékként, látogatónk nagy része rögtön az árakat nézi és hasonlítja a többi hasonló színvonalúnak gondolt termékkel.
Mi legyen a helyes technika?
Figyeljük meg, a legtöbb honlap a következő technikát alkalmazza:
- Felsorolja a végzett szolgáltatásokat és melléírja a szolgáltatások árát
Miért elfogadhatatlan ez ma már?
- Miben különböznek egymástól?
- Miért tegye előre a Google?
Szövegírás és keresőoptimalizálás
Minél előbb felismerjük a konkurens cégek hiányosságát, annál hamarabb megszerezhetjük helyzeti előnyünket.
Áraink mellé információ dús szövegírásra van szükség.
A keresőből érkező értékes látogatóink információ éhesek, tudni szeretnék pontosan mi az, amiben különbözik, miért kerül annyiba és miért épp ezt válasszák és ne a konkurencia termékét.
Az eredmény: hosszú releváns szöveg, de nagyobb felhasználói élmény.
Megoldás lehet:
Felkérünk egy profi szövegírót, vagy saját magunk írjuk a keresőoptimalizált cikkeket. Vajon így elég lehet, bekerülhetünk a legjobb helyezésekre?
[honlapseo]
Értsük meg a látogatót!
Vegyünk egy konkrét példát.
Ha valaki a keresőbe rákeres a keresőoptimalizálás és árakra, vajon mire gondolhat, mit kereshet? Konkrétan csak a mi árainkra kíváncsi? Nem valószínű. Első lépcsőben még csak valóban árakat szeretne megtudni, információt gyűjt. Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás? Mit kap érte cserébe?
Természetesen előnyünkre válik, ha már a fentebb említett „száraz” árak helyett részletezzük keresőoptimalizáló szolgáltatásunk árát. Ez azonban még kevés a látogatók számára. Ők arra kíváncsiak, hogy a keresett területen az összes szolgáltató mit nyújt és miként alakította ki az árait.
Látogatóink információért érkeznek honlapunkra
Segítsünk a látogatóknak. Írjunk számukra értékes, információban gazdag cikket, ami nem csak kizárólag a mi szolgáltatásunkat mutatja be. Segít tájékozódni, elmagyarázza pontosan mit is jelent a keresőoptimalizálás, milyen részei vannak, egyszeri vagy folyamatos munkavégzést vállalunk. Miben különbözik a mi szolgáltatásunk más hasonló cégek ajánlataitól. Fontos,hogy a látogatók számára is érthetően írjuk le, mi az a plusz, amit mi adhatunk csak meg neki másokkal szemben. Releváns tartalommal töltsük meg a cikket. A látogatónak erre van szüksége és meglátjuk a Google is értékelni fogja, jól szerepel majd a keresőkbe.
Szövegírás és keresőoptimalizálás- Miből lesz így megrendelés?
Az adott aloldalon egy csali szöveggel felajánlhatunk egy ingyenes bővebb tájékoztatást, termék leírást, esetleg egy ingyenes kalkulációt a várható költségekről és már is van egy emailcímünk későbbi felhasználásra. Kihelyezhetünk bannert is, amely átvezeti a megrendelőoldalra.
Tartalommarketing kell és nem egyszerű szövegírás
Ma már kulcsfontosságú kérdés az ilyen szemléletmód, ez vezet egyenesen a sikeres eladáshoz. Értsük meg a látogatót. Gondolkodjunk az Ő fejével. Adjuk meg neki azt a bővebb információt, amit valójában keres és tudni szeretne.
[honlapseo]
- Hogyan növeli a SEO az organikus forgalmat? - 2024-11-20
- Hogyan azonosítsd a felhasználói szándékot? - 2024-11-17
- A kulcsszókutatás legújabb trendjei - 2024-11-16