Értékes tartalom honlapunkra- SEO megoldásokkal

értékes tartalomÉrtékes tartalom- SEO megoldásokkal

Mit lát szívesen a kereső honlapunkból?

Keresőoptimalizálási szempontok egyik fontos tényezője, hogy oldalunkat folyamatosan frissülő, a látogatók számára értékes tartalommal lássuk el. Ma már a Google Panda és Pingvin algoritmusai is figyelik és értékelik ezt.

 

Mit vár a kereső?

Mára már nem elég, ha a honlapunkon csak a legfontosabb adatokat osztjuk meg a látogatókkal: Cégünk  xxx- ben alakult, főbb profilunk a keresőoptimalizálás, mellette vállalunk honlapkészítést és honlapelemzést.

 

Ha mindössze egy oldalt talál a honlapunkon a látogató, már  keres is egy olyat, ahol bővebb, rendszeresen frissülő értékes tartalommal találkozhat. Bővebb információt kap, mit jelent a keresőoptimalizálás, mi a célja, milyen eredmények érhetőek el a segítségével. Szívesen olvasna arról is, hogy mik a legfontosabb lépések, honnan kezdje és hova fog eljutni. Ha a látogató megfelelő mennyiségű értékes tartalommal találkozik oldalunkon és aloldalainkon, máskor is szívesen visszatér, ha információt keres.

Milyen az értékes tartalom?

A keresőmotorok számára világossá kell tenni, miről is szól az adott aloldal. Ezt legkönnyebben a megfelelő kulcsszóra megírt, releváns tartalommal érhetjük el. Minél hosszabb a szöveges tartalom, annál több fontosnak tartott kulcsszót helyezhetünk el benne anélkül, hogy az a minőség rovására válhatna. A jelenlegi álláspontok szerint a szöveges tartalom 300 szó felett a megfelelő, ehhez 2-5%  kulcsszósűrűség az ajánlott. Figyeljünk a túlzott és felesleges kulcsszó használatára, mert ez akár Google büntetést is vonhat maga után.

Segítségünkre lehet: kulcsszósűrűség ellenőrzés

OK ! Na, de most kinek és mi az értékes tartalom?

Sokszor esnek a honlaptulajdonosok a következő hibába:

  • saját maguk részére fontos dolgokat emelnek ki a honlapon
  • szakszavakat és kifejezéseket használnak, amit a látogatók többsége nem ismer
  • száraz leírások, tömve érthetetlen adatokkal
  • rossz navigáció, követhetetlen épp honnan- hova érkeztünk
  • tele felesleges számunkra érdektelen reklámblokkal

Aztán, ha ezt mind elkövették akkor következhet, hogy a keresőmotorok számára írnak, a szöveg tömve kulcsszavakkal.

 

értékes tartalom

NE !!!   Én mást ajánlok Neked.

Hidd el, Engem kizárólag az vezérel, hogy segítselek.

Felhasználóbarát, értékes tartalom, ami számít a látogatóknak és a keresőmotorok számára is.

 

 

 

Hol találod meg mire van hozzá szükség?

Elég nagy a paletta, amit ma már használhatsz.

  • kérdezheted jelenlegi ügyfeleidet, vásárlóidat, célközönségedet
  • piacelemzést végezhetsz
  • e-mailban érdeklődhetsz
  • közösségi média használatával, posztot tehetsz ki, miről olvasnának szívesen
  • megnézheted a konkurens honlapokat, ők miről írnak, ebből ötleteket meríthetsz
  • Google Webmester Eszközök segítségével, a látogatók milyen kulcsszavakra keresnek, van- e már az adott témában tartalmad?
Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

Mire figyelj, ha értékes tartalmat készítesz?

A jó pozíció megszerzéséhez alapvető fontosságú az értékes tartalom, a Google algoritmus frissítések értik és megfelelően kezelik.

  • látogatóknak írj, ne a keresőknek
  • ne vidd túlzásba a kulcsszavakat, könnyed, olvasmányos szöveget szerkessz
  • ugyanazt a kulcsszót ne használd több bejegyzéshez, ne gyengítsd honlapod tartalmát, használj Long tail kulcsszavakat
  • keresőoptimalizált szöveg legyen
  • ügyelj a helyesírásra
  • használj képeket, videót szemléltetésre, itt is megfelelve a SEO szempontoknak
  • kerülj minden figyelemelvonó „csili-vili” elemet, reklámot
  • figyelj az oldal betöltési idejére, a felhasználóélmény egyik legfontosabb tényezője

 

értékes tartalomMit nyerhetsz, ha értékes tartalmat szerkesztesz?

Több és még több értékes látogatót honlapodra.

Ha honlapod valóban megfelel a felhasználóbarát, megfelelően keresőoptimalizált, a célpiacnak értékes információban gazdag forrásnak, gyakrabban tér vissza Hozzád.

A visszatérő látogatók bizalmat szavaznak és könnyebben értékesítheted Nekik termékedet, szolgáltatásodat.

Bátran ajánl majd másoknak is, könnyen előfordulhat, hogy saját honlapján linket, hivatkozást helyez el, a Te honlapodra mutatva.

A közösségi médiában, megosztásokból újabb, eddig ismeretlen látogatókra számíthatsz.

Erősítheted saját márkádat, a szakterület szakértőjévé válhatsz.

 

Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

 

 

 

 

 

 

 

Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

9  +  1  =  

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .