Értékes tartalom- SEO megoldásokkal
Mit lát szívesen a kereső honlapunkból?
Keresőoptimalizálási szempontok egyik fontos tényezője, hogy oldalunkat folyamatosan frissülő, a látogatók számára értékes tartalommal lássuk el. Ma már a Google Panda és Pingvin algoritmusai is figyelik és értékelik ezt.
Mit vár a kereső?
Mára már nem elég, ha a honlapunkon csak a legfontosabb adatokat osztjuk meg a látogatókkal: Cégünk xxx- ben alakult, főbb profilunk a keresőoptimalizálás, mellette vállalunk honlapkészítést és honlapelemzést.
Ha mindössze egy oldalt talál a honlapunkon a látogató, már keres is egy olyat, ahol bővebb, rendszeresen frissülő értékes tartalommal találkozhat. Bővebb információt kap, mit jelent a keresőoptimalizálás, mi a célja, milyen eredmények érhetőek el a segítségével. Szívesen olvasna arról is, hogy mik a legfontosabb lépések, honnan kezdje és hova fog eljutni. Ha a látogató megfelelő mennyiségű értékes tartalommal találkozik oldalunkon és aloldalainkon, máskor is szívesen visszatér, ha információt keres.
Milyen az értékes tartalom?
A keresőmotorok számára világossá kell tenni, miről is szól az adott aloldal. Ezt legkönnyebben a megfelelő kulcsszóra megírt, releváns tartalommal érhetjük el. Minél hosszabb a szöveges tartalom, annál több fontosnak tartott kulcsszót helyezhetünk el benne anélkül, hogy az a minőség rovására válhatna. A jelenlegi álláspontok szerint a szöveges tartalom 300 szó felett a megfelelő, ehhez 2-5% kulcsszósűrűség az ajánlott. Figyeljünk a túlzott és felesleges kulcsszó használatára, mert ez akár Google büntetést is vonhat maga után.
Segítségünkre lehet: kulcsszósűrűség ellenőrzés
OK ! Na, de most kinek és mi az értékes tartalom?
Sokszor esnek a honlaptulajdonosok a következő hibába:
- saját maguk részére fontos dolgokat emelnek ki a honlapon
- szakszavakat és kifejezéseket használnak, amit a látogatók többsége nem ismer
- száraz leírások, tömve érthetetlen adatokkal
- rossz navigáció, követhetetlen épp honnan- hova érkeztünk
- tele felesleges számunkra érdektelen reklámblokkal
Aztán, ha ezt mind elkövették akkor következhet, hogy a keresőmotorok számára írnak, a szöveg tömve kulcsszavakkal.
NE !!! Én mást ajánlok Neked.
Hidd el, Engem kizárólag az vezérel, hogy segítselek.
Felhasználóbarát, értékes tartalom, ami számít a látogatóknak és a keresőmotorok számára is.
Hol találod meg mire van hozzá szükség?
Elég nagy a paletta, amit ma már használhatsz.
- kérdezheted jelenlegi ügyfeleidet, vásárlóidat, célközönségedet
- piacelemzést végezhetsz
- e-mailban érdeklődhetsz
- közösségi média használatával, posztot tehetsz ki, miről olvasnának szívesen
- megnézheted a konkurens honlapokat, ők miről írnak, ebből ötleteket meríthetsz
- Google Webmester Eszközök segítségével, a látogatók milyen kulcsszavakra keresnek, van- e már az adott témában tartalmad?
[honlapseo]
Mire figyelj, ha értékes tartalmat készítesz?
A jó pozíció megszerzéséhez alapvető fontosságú az értékes tartalom, a Google algoritmus frissítések értik és megfelelően kezelik.
- látogatóknak írj, ne a keresőknek
- ne vidd túlzásba a kulcsszavakat, könnyed, olvasmányos szöveget szerkessz
- ugyanazt a kulcsszót ne használd több bejegyzéshez, ne gyengítsd honlapod tartalmát, használj Long tail kulcsszavakat
- keresőoptimalizált szöveg legyen
- ügyelj a helyesírásra
- használj képeket, videót szemléltetésre, itt is megfelelve a SEO szempontoknak
- kerülj minden figyelemelvonó „csili-vili” elemet, reklámot
- figyelj az oldal betöltési idejére, a felhasználóélmény egyik legfontosabb tényezője
Mit nyerhetsz, ha értékes tartalmat szerkesztesz?
Több és még több értékes látogatót honlapodra.
Ha honlapod valóban megfelel a felhasználóbarát, megfelelően keresőoptimalizált, a célpiacnak értékes információban gazdag forrásnak, gyakrabban tér vissza Hozzád.
A visszatérő látogatók bizalmat szavaznak és könnyebben értékesítheted Nekik termékedet, szolgáltatásodat.
Bátran ajánl majd másoknak is, könnyen előfordulhat, hogy saját honlapján linket, hivatkozást helyez el, a Te honlapodra mutatva.
A közösségi médiában, megosztásokból újabb, eddig ismeretlen látogatókra számíthatsz.
Erősítheted saját márkádat, a szakterület szakértőjévé válhatsz.
[honlapseo]
- Konkurencia elé a Google-ben? - 2025-01-13
- SEO entitások: Az új generációs optimalizálás - 2025-01-06
- Hogyan írj jól SEO-zott tartalmat? - 2024-12-30