Honlap látogatottság

A honlap látogatottság egy olyan mérhető adat számunkra, amely pontosan megmutatja, hogy az adott időszakban, mennyi látogató nézte meg honlapunkat.

A honlapunk látogatottságának mérésre a legelterjedtebb eszköz  a Google Analytics . Ez teljesen ingyenes, magyar nyelven is elérhető, és minden olyan adatot képes mérni, amit egy átlagos kis- és középvállalkozás számára fontos lehet  honlapja látogatottságával kapcsolatban.

Milyen adatokat nézhetünk meg ? Látjuk a látogatások számát, az egyedi látogatókat. Továbbá az oldal megtekintéseket, és az oldalon eltöltött időt.  Megtudhatjuk honnan érkeztek a látogatók, konverzióra vonatkozó adatainkat is mérhetjük vele. Önmagában egy honlap látogatottságából még nem érdemes sok mindenre következtetni, összességében viszont pontosan megtervezhetjük haladási irányunkat.

Ezeken a mutatókon jelentős javulást érhetünk el,ha honlapunk keresőbarát, keresőoptimalizált honlap.

A keresőoptimalizált honlappal rövid időn belül javíthatjuk a honlap látogatottságát.

honlap látogatottság

Cikkek a honlap látogatással kapcsolatosan:

Meta leírás készítése, de hol is a pontos helye?

Meta leírás szerepe a honlapon

A meta leírás jelentős szerepet tölt be keresőoptimalizálás során. Bár a találati listán lévő helyezést nem befolyásolja, rangsoroláskor nem veszi figyelembe a Google, még is azt javasolja, hogy legyen megfelelően kitöltve egyedi, saját tartalommal rendelkezzen. A keresőrobotok számos információt gyűjtenek…
TOVÁBB OLVAS »

SEO optimalizálás, miért szükséges minden vállalkozásnak?

SEOopimalizálás

SEO optimalizálás egyre többet hallani mindenhol, induló vállalkozások, honlap tulajdonosok kérdezgetik egymást ki és mit tud erről. Valóban szükséges a „talpon maradáshoz”, az egyre növekvő piaci verseny élmezőnyben maradásához. Olvasgatva különböző fórumokat, azt gondoltam, tegyük végre rendbe, mi is az…
TOVÁBB OLVAS »

Keresőmarketing hatékonysága, eszközei

marketing strategia

Keresőmarketing ( Search Engine Marketing, SEM) az online marketing kihagyhatatlan lépése, amely a rendelkezésére álló eszközökkel egy webhely helyezését, láthatóságát növeli a keresők releváns találati listáján. A keresőmarketing jelenleg a leghatékonyabb marketingkommunikációs eszköz.

Tartalommarketing- hol, hogyan, miért?

tartalommarketing

Tartalommarketing fogalma, mit jelent pontosan? Tartalommarketing vagy content marketingnek nevezünk minden olyan marketing tevékenységet, amely  valamilyen tartalmat állít elő és azt a megfelelő helyeken közzéteszi azzal a határozott céllal, hogy vásárlókat szerezzen. A tartalommarketingnek különféle formái léteznek, az információkat több…
TOVÁBB OLVAS »

Értékes tartalom honlapunkra- SEO megoldásokkal

értékes tartalom

Értékes tartalom- SEO megoldásokkal Mit lát szívesen a kereső honlapunkból? Keresőoptimalizálási szempontok egyik fontos tényezője, hogy oldalunkat folyamatosan frissülő, a látogatók számára értékes tartalommal lássuk el. Ma már a Google Panda és Pingvin algoritmusai is figyelik és értékelik ezt.  …
TOVÁBB OLVAS »