Keresőoptimalizálás szakértő, mi alapján válassz SEO szakembert

Keresőoptimalizálás szakértő

 

A keresőoptimalizálás (SEO) a mai napig egy misztikus dolog az emberek szemében. Mi is az pontosan és miért van rá szükség? Mit csinál a keresőoptimalizálás szakértő? Miért érdemes megkeresni a megfelelő tudású szakembert, a SEO szakértőt?

A SEO szakértő egy olyan szakterületen dolgozik, ahol a folyamatosan változó algoritmusok határozzák meg a a keresési eredményeket. Ez alapján határozza meg  Google a kiadott találatok listáját az organikus keresőben.

A Google algoritmusa több, mint 200 féle elemből tevődik össze, melyet folyamatosan változásokon mennek keresztül. Ezen algoritmusváltozásokat követi figyelemmel a keresőoptimalizálás szakértő.

Eddig a hivatalos képzés híján  SEO szakértőnek  már bárki kinevezhette magát, ezzel megtévesztve azokat, akik valóban a megfelelő szakembert keresik. Ez szerencsére mára megváltozott. Én az első SEO szakember képzésemet 2016- ban végeztem, erről tanusítványt is kaptam. Jelenleg már a  hivatalosan is elismert végzettséget adó tanusítványt is meg lehet szerezni a valóságos tudásról. Jelenleg 2020- ban ennek is nekifutottam, ha már egyszer megszereztem, tegyem hivatalossá is, hiszen azóta még tapasztaltabb lettem, folyamatos továbbképzéseket végzek és mélyítem el a tudást.

 

Keresőoptimalizálás szakértő – SEO szakember ki az akire szükséged van, kit kerülj el messzire

Mi alapján válassz? Cikkemben összefoglaltam, hogy ezt megkönnyítsem számodra. Nézzük először azokat, akiket jobb lenne nagy ívben elkerülnöd.

Ne válaszd keresőoptimalizálás szakértődnek, ha:

Stop, ez nem megfelelő

Garantálja az első helyet.

 

  • Ez még a fizetett hirdetések ADS (régi AdWords) esetén is csak komolyabb befektetett összeg esetén lehet biztosítani annak függvényében, hogy mennyire erős kulcsszóról beszélünk.
  • Elképzelhető, hogy vannak olyan szinte konkurencia nélküli kulcsszavak, amelyekre előre lehet kerülni pl. földigilisztának nászajándék, de ha ezt is megnézzük, a kereső jelenleg 110 találatot ad ki. Így tehát a 110 találatot kell megelőzni annak aki az első szeretne lenni erre a kulcsszóra. Nem egy erős verseny 🙂

Stop, ez nem megfelelőAzt állítja, hogy szerződésben áll a Google- lel.

Erről a Google ezt nyilatkozza:

Óvakodjon az olyan keresőoptimalizálóktól, akik azt állítják,hogy garantálni tudják a helyezést, és „speciális kapcsolatuk” van a Google-lal, vagy a Google rendszerbe való „”elsőbbségi beküldés” lehetőségét reklámozzák. A Google rendszerben nincs elsőbbségi beküldési lehetőség.

Forrás: support.google.com

Stop, ez nem megfelelőMég jelenleg is a PageRank értéket emlegeti, mint mérvadó értéket.

Ez az érték gyakorlatilag azt mutatta meg, hogy a Google szemében a honlap mekkora bizalmat kapott. 2016- ban a Google megszüntette vagyis már nem látható az érték. Ha a „keresőoptimalizálás szakértőnek ” még a mai napig mérvadó értékű pont a keresőoptimalizálásban, akkor az kell feltételezni, hogy a varázsport hinti, vagy nincs tisztában és naprakészen a keresőoptimalizálással kapcsolatosan.

Stop, ez nem megfelelőBlack hat SEO módszereket javasol.

A Black hat SEO (magyarul fekete kalapos SEO) technikát alkalmazó, olyan módszereket használ, ami nem etikus. Pl. a háttérszínnel megegyező színt alkalmazva kulcsszó halmozást (keyword stuffing)  készít, ezzel veszélyeztetve a honlap megjelenését. A Google Pingvin erre hivatott, kiszűri az etikátlan módszereket, és jobb esetben hátrébb sorolja a honlapot, rosszabb esetben pedig el is tünteti azt. Egy ilyen büntetésből visszahozni az adott honlapot, igen hosszadalmas és költséges eljárás, nem is garantált a siker.

Stop, ez nem megfelelőTúl sok linket ígér rövid idő alatt.

A Google-nek ennek kiszűrésére is van megfelelő megoldása. 2012- től létezik a Pingvin algoritmus, amely a túloptimalizálást figyeli, többek között a hirtelen sok és és erősnek mondott linképítést. Mára a természetesnek ható linképítés a megfelelő. Megfelelő stratégia felállításával építsd a linkeket, hogy eredményes legyen a keresőkben.

 

Stop, ez nem megfelelőTúl rövid határidőre vállalja az eredményt.

Minden vállalkozás álma, hogy minél rövidebb időn belül a lehető legjobb helyre a TOP 10 közé kerüljön, lehetőleg az első három közé, a dobogós helyre. Gondolj csak bele, a világon több 10 millió honlapnak ez az álma. Bizony számtalan keresőoptimalizálás szakértő ezen dolgozik ügyfeleinek. Aki azt ígéri, hogy ezen a mennyiséget képes 1- 2 hét alatt átugrani, az felelőtlenül ígérget vagy önmaga sincs tisztában azzal, hogy a tartós eredmények megszerzéséhez nem elég egy kulcsszóra elől lenni, támogatni kell további kulcsszavak jó helyezésével, egyéb technikai és White hat SEO (fehér kalapos SEO) eszközökkel. Ehhez azonban időre és folyamatos munkára van szükség.

Stop, ez nem megfelelőForgalom növekedést ígér látogató növeléssel szemben.

A keresőoptimalizálás célja, hogy értékes látogatókat szerezzen az adott oldalra. Azt már nem tudja garantálni, ha a látogató az oldalra érkezik és nem találja értékesnek, információban gazdagnak, a kérdésére megoldásnak vagy az adott termék, áru épp nincs készleten, akkor is ott marad és nem keres más megoldást a látogató. A keresőoptimalizálás szakértő adhat egy megfelelő SEO stratégiát, de azt a honlap tulajdonosának kell végrehajtania, anélkül nincs pozitív végeredmény. Az már egy további  kérdés, hogy ezt kiadja a SEO szakértőnek, webfejlesztőjének vagy Önmaga végzi el.

Stop, ez nem megfelelőReferencia hiánya.

Az egyik legfontosabb elem. Kérj bátran referenciát a munkájáról. Az igazi SEO szakértő fel tudja mutatni a pontos eredményeket, amelyeket eddig elért. Itt nem általánosságban kell felmutatni, hogy dolgoztam ennél és ennél a cégnél, hanem nyilvános, látható eredményekről beszélek. Minden valamirevaló keresőoptimalizálás szakértőnek megvannak a megbízás megkezdésekor meglévő állapot és bizony a keresők megmutatják az épp jelenlegi állapotot.

Keresőoptimalizálás szakértő milyen eredményeket érhet el a keresőoptimalizálással?

 

Egy honlapon egy éves megléte után kezdtem a havidíjas keresőoptimalizálást. Eredményei a Google Analyticsben a keresőoptimalizálás eredményességét mutatva:

Míg az első évben havi ezer fő alatt volt a látogatók száma, a keresőoptimalizálással ezt 14 ezer fölé vittem és jól látható 1347,97%- os eredményesség mutatható ki. Jelenleg már napi 500-1000 látogatója van a honlapnak.

Google Analytics 1 év összehasonlítás

Google Analytics 1 év összehasonlítása

Search Console összehasonlítás:

Ezek a számok ismét önmagukért beszélnek, a keresőoptimalizálás kezdetén összesen havi 882 kattintás volt a honlapra, ez jelenleg 15600 kattintás. Ugyanez a nagyon szép eredmény az összes megjelenésnél (13000-ről 65000-re), az átlagos CTR (6,7%-ról 24%) vagy az átlagos pozíciónál (10,2-ről 5,8) szintén megfigyelhető.

Search Console összehasonlítás 1 év

Search Console összehasonlítás 1 év

Kulcsszavak megjelenése a keresőkben

A Semrush mérőeszköze szerint egyre több és több kulcsszóra jelenik meg a keresőkben a honlap. Jelenleg már 415 kifejezésre mutatja a honlapot a látogatók számára.

Semrush kulcsszavak
Fordítsd ezt le a saját vállalkozásodra és nézd meg a saját eredményeidet.

 

Szeretnéd tudni, hogy a honlapod hogyan szerepel a keresőkben? Kérd weboldal elemzésemet, SEO felmérésemet:

Weboldal elemzés, SEO elemzés, Honlapelemzés

 

Mit mond a Google? Hasznos tanácsok a SEO szakemberről, keresőoptimalizálás szakértőről

2017. februárban egy videót tett közzé a Google.  Maile Ohye, aki már évtizedes tapasztalatokkal rendelkezik a Google alkalmazásában, igazi szaktekintélynek számít. Maile Ohye tanácsai a következőek a honlap tulajdonosok részére, hogyan válasszanak keresőoptimalizálás szakértőt:

 

 

Nézzük a legfontosabb gondolatokat:

Ki a jó keresőoptimalizálás szakértő, SEO szakértő? Mire ad választ?

✅ Készít egy felmérést a honlap jelenlegi helyzetéről amelyben tájékoztat milyen tecnikai, tartalmi SEO-ra van szükség

✅ Javaslatokat ad egyszerű megoldásokra, amit akár a honlap tulajdonosa is meg tud oldani

✅ A szaktudást igénylő feladatokat is jelzi, és csatol egy árajánlatot, mit vállal, mennyi időre, mikor várható a javulás, nagyobb látogatottság.

✅ A keresőoptimalizálás eredményességéhez idő kell, általában 4-12 hónapra van szükség.

✅  A SEO szakértő az etikus White hat SEO technikai eszközök segítségével dolgozik, betartva a Google irányelveket.

✅ Ha az adott oldal gyenge minőségű, időlegesen lehet jó eredményeket elérni, de az elért eredmény nem lesz tartós, ezt nyíltan megmondja

✅ A felhasználói élmény szem előtt tartása ( mobilbarát weboldalak, navigáció, márkaépítés, SEO és felhasználó szempontjából is elengedhetetlen)

✅ Konkurenciaelemzést végez minden esetben, hiszen a konkurenciát kell megelőzni.

✅  Referencia (mutassa meg az eddigi munkájának eredményét)

✅ SEO audit (felmérés készítés, stratégia felállítás, javaslat a fejlesztésre, költségek összege stb.)

✅ Minden esetben havi riportot észít a megrendelő részére, részletesen tájékoztatja az elvégzett munkáról, a haladás, eredmények javulásáról.

Összegességében elmondható, hogy a keresőoptimalizálás szakértőnek mélyebbre kell ásnia, mint némi igérget. Szükséges, hogy a Search Console adatokba is beleássa magát, kövesse az ott lévő statisztikai adatokat, javítsa a meglévő hibákat, melyek a keresőoptimalizálással kapcsolatosak.

Maile Ohye szerint nem azzal van a gond, hogy nem jók a SEO tanácsok. A végrehajtással van probléma. Nem elég ha egy keresőoptimalizálás szakértő elmondja, mit lehet és kell tenni egy honlapon a jobb eredmények érdekében. Sajnos az a tapasztalat, hogy azok a fejlesztések, amelyeket  nem bízták a SEO szakértőre, rendszerint elmaradnak. Több éves tapasztalat alapján én is azt vallom, hogy amit csak megmondunk, de nem vagy nem úgy végzünk el, az nem hoz eredményt.

 

Mit mond a SEO szakember, hogyan választanék én?

Magyarországon a honlap tulajdonosok nagy része még nem látja át a keresőoptimalizálás fontosságát. Ha elkészül egy honlap, a vállalkozások nagy része hátradől és várja a csodát. Na meg a hatalmas profitot. Aztán elcsodálkoznak, hogy a gyönyörű honlap ellenére sem érkeznek a látogatók, nincs konverzió. Gyorsan utánaolvasgatnak, mi lehet a hiba. Aztán beleszaladnak valami kontár, magát keresőoptimalizáló szakértőnek valló karjaiba. Én inkább a következőket tenném.

✅ Magam példájából kiindulva, beírnám a Google- be kit keresek: SEO szakembert, keresőoptimalizálás szakembert. Ha a szakértő hisz a munkájában, ért is hozzá, akkor bizony elsődleges feladatának érzi, hogy ezekre a kulcsszavakra saját maga jöjjön elől a találati listán, hiszen ezzel már megmutatja,hogy saját magát bizony a legjobb poziciókba tudta helyezni. A HonlapSEO jelenleg már egy jó ideje a SEO szakemberre az első oldali találatok között helyezkedik el.

✅ Biztosan kérnék egy honlapelemzést, ez nagyobb vonalakban rá mutat, hogy a honlapon mit és hogyan kell változtatni a jobb eredmények elérése érdekében. Természetesen itt még konkrét megoldások nincsenek, hiszen ahhoz egy mélyebb felmérés (konkurencia elemezés, Search Console statisztikai adatok kielemzése, kulcsszókutatás, linkelemzés, konkurenciakutatás szükséges stb.).

A HonlapSEO a SEO elemzést elvégzi, várom jelentkezésedet.

Szeretnéd tudni, hogy a honlapod hogyan szerepel a keresőkben? Kérd weboldal elemzésemet, SEO felmérésemet:

Weboldal elemzés, SEO elemzés, Honlapelemzés

✅ Az elkészült honlapelemzés után javasolnék egy SEO auditot vagy a havidíjas keresőoptimalizálás megrendelését.

✅ Jönnek az árak. Megnézném az árakat, ki mivel dolgozik és alapból elfelejteném a túl alacsony árazású megbízásokat. Mondják, olcsó húsnak híg a leve, és ez nem véletlen. A keresőoptimalizálást nem elég egyszer megtanulni, folyamatos képzést igényel. A Google algoritmusai folyamatos változáson mennek keresztül, ezeket figyelni, tanulmányozni szükséges. Képzésekre járni, minőségi szakanyaghoz  jutni  nem lehet ingyenesen.

A HonlapSEO árajánlatát megtalálod az oldalon, amelyek iránymutatást adnak, de minden honlapra egyedi megbízást készítek, így ettől fel és le is eltérhetek a megadott keresőoptimalizálás árak, mérettől és a valós munkafolyamatoktól függően.

HonlapSEO  weboldalammal, SEO szakemberként segíteni tudok minden olyan vállalkozásnak és magánszemélynek, így Neked is, aki bővebb információt keres akár honlapkészítés,  vagy keresőoptimalizálás témában, keress bizalommal.

Összeségében tehát nem egyszerű a megfelelő keresőoptimalizálás szakértőt kiválasztani, de sehol sem egyszerű melyik szakemberben bízzunk. Javaslom érdeklődj bátran, hívj fel többet, kérj be több árajánlaotot vesd össze ki mit ígér és mit tud teljesíteni. Ne az alapján dönts ki milyen összeget kér a tudásért. Mérlegelj magadban, ki az, aki őszintén beszél és ki az, aki csak számodra érthetetlen szakkifejezésekkel elvarázsol 🙂

Profi keresőoptimalizálás szakértőt keresel? Azonnal használható, gyors megoldások a Google irányelvei alapján.

 

 

Keresőoptimalizálás szakértő Burai Barbi

Burai Barbi – SEO szakértő

Burai Barbi SEO mester

Elérhetőségeim:

 

 

Burai Barbi SEO szakember, SEO szakértő, Keresőoptimalzálás szakértő

Telefon: +36-30-242-9494

E-mail: info(kukac)honlapseo.hu

Web: HonlapSEO

100% elégedettségi garancia a HonlapSEO- tól

 

 

 

Eredményes keresőoptimalizáláshoz profi SEO szakembert keresel?

Vedd fel Velem a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével:



    Alapcsomag
    Profi csomag
    Prémium csomag

    3 hónap
    6 hónap
    12 hónap

    Mentorálás
    SEO tanácsadás
    Kulcsszó kereső szolgáltatás
    Weboldal karbantartás






    Megismertem és elfogadom az adatvédelemmel kapcsolatos szabályzatot

    20  +    =  29

     

    A megrendelésed fizetési kötelezettséggel járó, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, mely elállási jogot  30 napon keresztül biztosítom számodra. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 30 napon belül e-mailben jelezheted az info@honlapseo.hu címen vagy bármelyik, a honlapon feltüntetett elérhetőségen. A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a “Megrendelem a szolgáltatást!” gombra kattintással Burai Károlyné Ev- val (2027 Dömös, Táncsics M. u. 50., adószám: 6768775-1-31 ) kötöd.

    Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO
    Latest posts by Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO (see all)

    2 Comments

    1. pavlovskaya.natasha@gmail.com

      Jo napot, szeretnek keresooptimalizalni a honlapomat, http://www.sznap.hu
      WIX-xel volt megcsinalva a honlap.
      Szeretnek hogy megtalalhato legyen a honlap olyan szavakkal:
      photoboth budapest
      fotokabin rendezvenzre
      fotokabin rendezvenyekre stb.

      Meg szeretnek elemzest/tanacsadast kerni hogy mi jo/mi nem jo a honlapomban, mit kene megvaltoztatni.
      Arra kerhetek egy arajanlatot?
      koszonom,

      Pavlovszkaja Natalia
      http://www.sznap.hu
      +36 20 3130479

      Reply
      1. Burai Barbi (Post author)

        Kedves Natasha,
        Köszönöm a megkeresést,hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot.

        Reply

    Leave a Comment

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

      +  71  =  77

    Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .