Keresőmarketing ( Search Engine Marketing, SEM) az online marketing kihagyhatatlan lépése, amely a rendelkezésére álló eszközökkel egy webhely helyezését, láthatóságát növeli a keresők releváns találati listáján. A keresőmarketing jelenleg a leghatékonyabb marketingkommunikációs eszköz.
Google Analytics használata ma már elengedhetetlen fontosságú, ha mérni szeretnéd honlapod látogatottságát. Súlyos hibát követ el az a vállalkozás, amelyik nem elemzi a látogatottsági statisztikákat.
SEO elemzés, egyre többet hallasz róla Te is, mi is ez pontosan? Mit kellene csinálnod? Már megint egy újabb varázslónak öltözött idegen lengeti előtted varázspálcáját, varázsigét mormolva: KERESŐOPTIMALIZÁLÁS. Nem, nem varázslat, tudatos munka, amit ma már kihagyhatatlan lépésként ismer el… TOVÁBB OLVAS »
A Google Webmester Eszközök (Webmaster Tools) használata minden honlap tulajdonos, kis- és középvállalkozás számára elengedhetetlen. Ahhoz, hogy vállalkozásod jól szerepeljen a keresőkben, az egyik legalapvetőbb feladat a honlapod keresőoptimalizálása. A Google Webmester Eszközök statisztikái ebben nyújtanak segítő kezet számodra.
Linképítés tippek 2017-re, hogy a Pandával csak az állatkertben köss közelebbi ismeretséget. Linképítés tippek segítségével linképítésre minden online vállalkozónak továbbra is szüksége van, hiába halljuk néha ennek az ellenkezőjét. Számos cikket olvashatunk a témában, ami egymásnak teljesen ellentmondó, mindenki leszűrheti magában… TOVÁBB OLVAS »
Mi a SEO? Mi a SEO? – kérdezed. Újabban egyre többször kerül a keresőkbe ez a kérdés és már a legtöbb kisvállalkozó keresi rá a választ, megértve azt, hogy már nem elég, ha van egy jó ötlet, elindítottuk a saját… TOVÁBB OLVAS »
Keresőoptimalizálásról röviden Múlt Az első szerver az 1990- as évek elején állt üzembe Svájcban. A keresők a 90- es évek közepétől kezdtek elterjedni és innentől indul a keresőoptimalizálás is. Eleinte a tartalom és a megadott kulcsszavak alapján rangsoroltak a keresők,… TOVÁBB OLVAS »
Kulcsszókereső eszközök segítségével a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Kulcsszókereső eszközök segítségével segíthetjük a keresőoptimalizálás legfontosabb lépését, a megfelelő főoldali kulcsszavaink kiválasztását. Ha ezek megvannak, még rengeteg ötletet kapunk a további aloldalak, blogbejegyzések kulcsszavaihoz. A megfelelő kulcsszavak segítenek hozzá, hogy az organikus… TOVÁBB OLVAS »
SEO szövegírás, keresőoptimalizált szöveg a keresőknek és a látogatóknak SEO szövegírás során kiindulópontunk a kulcsszókeresés. Ez azonban nem elég a jó helyezéshez, ez csak egy része a keresőbarát tartalomnak, további fontos szempontok szerint értékel a Google algoritmusa. Az internetes keresők jelentős… TOVÁBB OLVAS »
Weboldal elemzés szempontjai – Mi a baj a honlappal? A webhely tulajdonosok nyilvánvalóan azért jelennek meg a világhálón, hogy hírt adjanak magukról főként vizuális módon, szöveg és képek segítségével és értékes látogatókat szerezzenek honlapjukra. Cél, hogy a felhasználók könnyen megértsék… TOVÁBB OLVAS »
SEO linképítés – milyen szerepet tölt be a horgonyszöveg? A horgonyszöveg a keresőoptimalizálás szempontjából kiemelten fontos elem . A Google keresője a Googlebot megjegyzi a weboldalakra mutató külső és belső hivatkozásokat (horgonyszövegeket) és a keresési eredményeknél figyelembe is veszi azokat.… TOVÁBB OLVAS »
Sikeres weboldalt szeretnél? Sikeres weboldal hibái, amit mindenképpen kerülj el. Cikkem kizárólag a keresőoptimalizálás, keresőmarketing szempontjából vizsgálja a honlapot, a teljes áttekintéssel, egy későbbi cikk foglalkozik majd. A sikeres weboldal készítése során az egyik legfontosabb szempont, hogy azok a látogatók… TOVÁBB OLVAS »
Linképítés kezdőknek- ezért nem működik a linképítésed! Linképítés kezdőknek, hogy számodra is világossá váljon, mit és hogyan csinálj. Ha a linképítés nem hozza a várt eredményeket, most megmutatom hol hibázol. Az eredménytelenségnek több oka is lehet, a legtipikusabb hibákat veszem… TOVÁBB OLVAS »
Szövegírás és keresőoptimalizálás- Mit keres a látogató? Szövegírás és keresőoptimalizálás? Egyre növekszik a verseny, nő a konkurens cégek száma a keresőben. Mivel előzhetjük meg őket és szerezhetjük meg a látogatók figyelmét?
Google találati lista A Google elismerte. hogy a Google találati lista vagyis a rangsorolási algoritmusában a tartalom és a linkek a legfontosabb tényezők. A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek előtt már egy ideje nem titok, a Google mégis első ízben ismerte el… TOVÁBB OLVAS »
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A honlap további használatával ezt és az adatkezelési szabályzatot jóváhagyod.ElfogadomNem fogadom el