linképítés-hivatkozasokLinképítés

Linképítés a keresőoptimalizálás egyik fontos részfeladata  és legfőbb célja, hogy honlapunkra minél több, erős hivatkozás mutasson. A honlap látogatottsága növekedjék és jobb helyezést érjen el a Google találati listájában, és honlapunk hitelességét is erősítse.

Egyszerűen megfogalmazva a linképítés az a  folyamat, amellyel új külső, a weboldalunkra mutató hivatkozásokat szerezhetünk. A folyamatnak a célja, hogy növeljük a Google és más keresőoldalakról érkező organikus keresőforgalmat.

Minden egyes hivatkozás, ami a weboldalunkra mutat, egy szavazatnak számít az algoritmus szemében, s mint ilyen, pozitívan befolyásolja annak esélyét, hogy jobb pozícióba kerüljünk. Ezek a szavazatok azonban nem egyenlő súllyal esnek latba.

Azt, hogy egy oldal milyen erős a Google szemében, az úgynevezett site authority határozza meg. Ez lényegében azt jelöli, hogy mennyire „bízik” a keresőmotor egy adott oldalban.

A horgonyszöveg (belső linépítés) a keresőoptimalizálás szempontjából kiemelten fontos elem . A Google keresője a Googlebot megjegyzi a weboldalakra mutató külső és belső hivatkozásokat (horgonyszövegeket) és a keresési eredményeknél figyelembe is veszi azokat. Ha több külső weboldal hivatkozik egy meghatározott horgonyszöveggel honlapunkra, pl.: ” keresőoptimalizálás “, akkor a Google szemében is azt jelenti, hogy weboldalunk tartalma ezzel kapcsolatos, valóban keresőoptimalizálással foglalkozunk és ezért ezt az információt releváns tartalomként tartják nyilván a keresők.

További cikkek a linképítésről:

Linképítés tippek 2017-re 5 tipp csak Neked

Linképítés

Linképítés tippek 2017-re, hogy a Pandával csak az állatkertben köss közelebbi ismeretséget. Linképítés tippek segítségével linképítésre minden online vállalkozónak továbbra is szüksége van, hiába halljuk néha ennek az ellenkezőjét. Számos cikket olvashatunk a témában, ami egymásnak teljesen ellentmondó, mindenki leszűrheti magában…
TOVÁBB OLVAS »