SEO tippek és trükkök kezdőknek és haladóknak

 

SEO tippek

SEO tippek, SEO trükkök a jobb helyezés érdekében

 

SEO tippek, apróbb SEO trükkök segítségével minden honlap tulajdonos  szeretne nagyobb látogatottságot elérni. Kulcsfontosságú a SEO, a Google keresőoptimalizálás. Miért pont a Google?

Az internetes keresők közül az ismertebbek a Google, Bing, Yahoo, Yandex, Duck Duck Go. A felsoroltak közül a Google-t emelném ki, Magyarországon a maga 90-95% feletti keresésével. A Statcounter mérési eredményei a következők:

Statcounter asztali keresési statisztika: Magyarországon 95,82% a Google keresések aránya

Statcounter asztali keresési statisztika: Magyarországon 95,82% a Google keresések aránya

Statcounter mobil keresési statisztika: Magyarországon 99,55% a Google keresések aránya

Statcounter mobil keresési statisztika: Magyarországon 99,55% a Google keresések aránya

Alapvető elvárás lehet, ha a weboldal elkészül, lehetőleg a legjobb helyen szeretnénk tudni a honlapukat a Google kiadott keresési találati között. Sokan gondolják azt, ha egy weboldal elkészül, már nincs további teendő vele, de ez sajnos nem így van. Naponta sok ezer honlap készül és jelenik meg a keresőkben. Ezek helyezéseiről pedig maga a Google algoritmusai döntenek. Egyre nagyobb a verseny az első oldali keresési találatokban való megjelenésre, lehetőleg az előkelő TOP 3 helyezés megszerzésére.

Statisztikai kimutatások sora igazolja, hogy a felhasználók 85% feletti arányban az első találati oldalon lévő találatokból választanak, a további 10% kattint a második oldalra és a maradék 5% nézi meg a harmadik oldalt a keresések során.

A keresőkben való jó megjelenés nélkül a felhasználók egyáltalán nem találhatja honlapodat. Persze, Te tudod, hogy ott van és azok is tudják, akiknek megküldted az elérhetőségét, de az összes többi felhasználó csak a konkurenciádat találja meg.

Remélem most már Te is megérted, hogy a keresőoptimalizálás nélkül esélyed sincs, sem a megjelenésre, sem a szolgáltatásod, termékeid, blogod népszerűsítésére.

SEO tippek, SEO trükkök, mit nyerhetsz vele?

A legtöbb keresőoptimalizálást befolyásoló tényező a Google algoritmusán múlik. Ez az algoritmus több, mint 200 tényezőből áll, folyamatosan, napi akár 1-2 változtatást, finomítást is jelenthet.

A keresőoptimalizálás összetett feladat, három fő alappillérre osztható:

  • Technikai SEO
  • On- site SEO (tartalmi SEO)
  • Off- site SEO (külső hivatkozások)

A cikkemben szereplő SEO tippek, SEO trükkök nem terjednek ki minden egyes részletre teljes mélységében, így nem helyettesíthető vele egy SEO szakember, SEO szakértő munkája.

Az alább leírt SEO tippek segítenek olyan weboldal tulajdonosok részére, akik ettől függetlenül szeretnének tenni valamit, mert tudják enélkül nincs jó eredmény, nincs jó helyezés. Cikkemben két részre osztottam  a tennivalókat:

  1. SEO tippek kezdőknek
  2. SEO tippek haladóknak

SEO tippek kezdőknek és SEO tippek haladóknak tartalomjegyzék:

 

SEO tippek kezdőknek

1.  Az oldal megtervezése, felépítése

2. Webmester Eszközök használata

3. Indexelés

4. Mobilbarát weboldal

5. HTTP/HTTPS

6. Kulcsszókutatás

+1 SEO tipp kezdőknek: Közösségi Média

SEO tippek haladóknak

1. Sebesség

2. Képek

3. Tartalmi SEO

4. Lokális SEO

5. Linkek

6. Google javaslatok

+1 SEO tipp: SEO szakember, SEO szakember segítsége

SEO tippek, SEO trükkök zárszó

 

SEO tippek kezdőknek

1.  Az oldal megtervezése, felépítése

Egy weboldal megtervezése során rengeteg olyan kérdés merülhet fel, amire nem is gondolsz. Rögtön kezdjük az első legfontosabbal.

Használj, bérelj mindig saját tárhelyet.

Mi ennek a jelentősége? Rengeteg „ingyenes” lehetőség nyílik a honlap elkészítésére és ebbe sokan bele is ugranak, ahelyett, hogy utánanéznének az egyéb lehetőségeknek. Sajnos utólag derül csak ki, hogy ez a legtöbb esetben drágább és nem is megfelelő. Én kizárólag a keresőoptimalizálási szempontokat veszem figyelembe, munkám során ezzel találkozom. Egy un. zárt rendszerben lévő honlapot sokkal nehezebb jobb pozicióba tenni.

Ingyenes platform

Blogolásra az egyik legnépszerűbb megoldás. Hazánkban is több ilyen szolgáltató közül lehet választani: az Index- es Blog.hu vagy az Origo-hoz köthető Cafe blog. A külföldi szolgáltatók közül a Google tulajdonában lévő Blogger.com- ot vagy a WordPress.com-ot biztosan sokan ismerik.

Az ingyenes blogolási lehetőséget hobbi szinten, személyes használtra ajánlom. Percek alatt létrehozható, viszont korlátozottabbak a testreszabás lehetőségei. A domain neved az oldal aldomainje- ként szerepel majd: blogomneve.bolg.hu

Amíg valóban csak annyi a cél, hogy hobbiként jelen legyen a blog, valóban jó megoldásnak tűnik, de tudni kell, hogy nem túl bizalomgerjesztő egy vállalkozásra nézve egy ilyen domainnév. Pár ezer forintért már saját tárhely, saját domain névvel létrehozható, vajon milyen stabil vállalkozás nem engedhet meg ennyit magának?

Azt sem lehet figyelmen kívül tartani, hogy az ingyenes szolgáltatás bármikor megszűnhet, fizetőssé válhat vagy ami még rosszabb, véglegesen megszűnik. Ekkor az eddig belefektetett munka végérvényesen elveszik, hiszen ezen a domain néven erre az URL-re érkeztek hozzád a látogatók, az új domainre előröl lehet kezdeni a látogatószerzést.

Fizetős platform

Saját tárhelyes CMS vagy a saját fejlesztésű blogmotor.

Cégek, vállalkozásoknak ajánlott, de már kisebb összegű befektetéssel is létrehozható. A domain név és a tárhely szolgáltatásokért fizetsz, mérettől és szolgáltatástól függően kialakított összeget. Ehhez szükséges lesz még egy tartalomkezelő rendszer pl. WordPress, Joomla, Drupal.

Létrehozása hosszabb időbe is kerülhet, de a testreszabás lehetőségei nagyobb szabadságot adnak. A tartalom a saját tulajdonban marad, hitelesség, saját márka kialakítása előtérbe kerül. Domain név formája: honlapseo.hu (https://honlapseo.hu).

Ma Magyarországon egy tárhely éves díja valamint a domainnév megvétele cca 10-12 eFt összeg körül már megoldható, miért is kockáztatna meg egy vállalkozás egy rossz választást?

2. Webmester Eszközök használata

A Google Webmester Eszközök (Webmaster Tools) használata minden honlap tulajdonos, kis- és középvállalkozás számára elengedhetetlen. Ahhoz, hogy vállalkozásod jól szerepeljen a keresőkben, az egyik legalapvetőbb feladat a honlapod keresőoptimalizálása. A Google Webmester Eszközök statisztikái ebben nyújtanak segítő kezet számodra.

Magyarországon a statisztikai adatok szerint a keresések 95 %- a Google- ben zajlik. Így, ha a keresőoptimalizáláshoz első kézből kapunk információt, nem lehet okunk panaszra.

Ez az ingyenesen használható eszköz megmutatja éppen hol tartunk, merre kell indulnunk, mi az amin változtatnunk kell, hogy az eredményeink még jobbak legyenek. Több látogató, jobb konverzió, több eladás, több bevétel. Remélem a Te stratégiád is ez. Röviden tehát, ha még nem használod ezt az igen fontos eszközt, javaslom regisztrálj a Google Webmester Eszközökbe.

A Webmestereszközök segítségével sok értékes információhoz juthatsz:

  • Kik jöttek a honlapodra
  • Milyen kulcsszavakra jelentél meg a keresőben, ezekre hányszor kattintottak a látogatók, milyen az átkattintási arány, és nem utolsó sorban, hányadik vagy ezekre a kulcsszavakra
  • A Google pontosan megmondja neked, hogy mi a baj a honlapoddal pl. korábban létező, de már megszűnt oldalak, milyen oldalak vannak már beindexelve, külső, belső linkek stb.

Elég ha hetente/kéthetente megnézed, így is nagy segítségedre lehet a weboldal optimalizálása során.

SEO tippek: Search Console használata

SEO tippek: Search Console használata a kezdetektől ajánlott.

3. Indexelés

Munkám során minden esetben, bár nagyon egyértelműnek tűnik, megnézem, hogy a honlapot biztosan indexeli e a Google. Ez a technikai SEO nulladik lépése.

Gyakran előfordul, hogy a fejlesztés időszakában a keresőrobotok elől elrejtett tartalom az éles oldalon sem kerül feloldásra, így az továbbra is láthatatlan marad.

A Google keresőjébe begépelve megkapjuk azokat az aloldalakat, amelyek már szerepelnek a Google indexében. Azt hogy a Google, mely aloldalakat látja weboldalunkból, könnyen ellenőrizhetjük az alábbi paranccsal:

site:honlapneve.hu

Technikai SEO: site parancs

Technikai SEO: site parancs ellenőrzés

Mit láthatunk itt?

  • Nagyjábóli találat: nézzük meg valóban kb ennyi alodalunk van? Ha kevés, akkor keressük meg melyek lehetnek azok, amelyek nincsenek beindexelve. Ezek indexelést szintén a Search Consolban kérhetjük, ezzel meggyorsítva a folyamatot. Ha túl nagy ez a szám, akkor nézzük át, mert olyan gyenge minőségű aloldalak is lehetnek, amelyek a honlap össz minőségét ronthaták. Ezeket vegyük ki az indexelésből.
  • A Google a kiadott találatokat sorrendbe teszi, melyek szerinte a legfontosabbak a honlapon. Nézzük át, hogy szerintünk is jó a sorrend. Sokszor találkozom olyan sorrenddel, ahol olyan aloldalak szerepelnek, aminek nem is kellene pl.: kosár, bejelentkezés, adatvédelem stb. Ezeket ajánlott kivenni az indexelésből.

4. Mobilbarát weboldal

Fentebb már írtam a Google optimalizálás és a mobilkeresések összefüggéséről.  2015. tavasza óta a Google megkülönbözteti az asztali, okostelefon és tablet kereséseket. Amennyiben a weboldal nem mobilbarát, hátrébb sorolást eredményezhet.

Azt, hogy weboldalunk mobilbarát-e könnyen ellenőrizhetjük a Google tesztelő oldalán, de a Webmester Eszközökben is kapunk ehhez segítséget.

SEO tippek:Technikai SEO mobilbarát teszt

Technikai SEO része a mobilbarát teszt

5. HTTP/HTTPS

Ha a honlapodon nincs SSL titkosítás, a Google „Nem biztonságos” figyelmeztetést ad a böngészőben, és hátrébb sorolhatja a honlapod. A Secure Sockets Layer (SSL) egy olyan protokoll, amely biztonságos kommunikációt nyújt olyan tevékenységekhez, mint amilyen a webböngészés, az e-mail küldés, az azonnali üzenetküldés, valamint egyéb adatátviteli módok.

A tárhelyszolgáltatók nagyobb része már ingyen adja az alap SSL beállítási lehetőséget. Lehetőség nyílik már a honlap fejlesztése során ilyen beállítást megadni. Vannak még további beállítások a WordPress és egyedi fejlesztésű honlap esetén is, a honlapfejlesztőd mihamarabb végezze el a feladatot.

6. Kulcsszókutatás

A technikai SEO tippek alkalmazása után a következő lépés a tartalmi SEO, azon belül is a kulcsszókutatás jelentősége. Ha honlapod nem a megfelelő, a felhasználók által is használt kulcsszavakat használja, egy olyan SEO tippet hagytál figyelmen kívül, ami szinte a legfontosabb a tartalmi SEO terén.

A látogatók kulcsszavakra, kifejezésekre keresnek, a Google keresőrobotjai pedig az erre legrelevánsabb találatokat keresik ki számára az adatbázisukból. Nagyon nem mindegy, milyen kulcsszavakat használsz. Erre a célra többféle kulcsszótervezőt vehetünk igénybe, az egyik ezek közül a Google AdWords kulcsszótervezője.

Mondok egy példát. Az én esetemben és a tiedben is biztosan lehetnek nagy eltérések a kulcsszavak használatánál.

weboldal optimalizálás havi keresés: 70

weblap optimalizálás havi keresés: 20

Nekem sem mindegy, hogy havi 20 vagy 70 látogató talál meg, Neked sem lehet mindegy. Mondok egy olyan példát, amelyet az egyik ügyfelemnél találtam, itt még nagyobb az eltérés a keresések között. Ügyfelem betoneladással foglalkozik.

Mixerbeton havi keresés: 1600

Transzportbeton havi keresés: 170

Hiába az elfogadott hivatalos név (transzportbeton), ha a látogatók a mixerbetont használják a keresések alkalmával. Itt jön a következő SEO tipp, amit érdemes megfontolnod.

A honlapon lévő menüben a felhasználók által keresett kulcsszavakat ajánlott megjeleníteni, segítve ezzel őket és a keresőrobotok munkáját is. Értem erre a menüpontok kialakításánál már rögtön ezeket a kulcsszavakat jelenítsük meg pl. a „termékeink” helyett „mixerbeton”.

A „Rólunk” menüpontot is lehet kulcsszavasan megoldani, mint az én esetemben, helyette „Burai Barbi SEO szakértő” lett a menüpont neve. Ahol csak lehet, ne az általános szavakat, szakkifejezéseket használjuk, olyan kulcsszavak adjunk meg, amire valóban van keresés.

+1 SEO tipp kezdőknek: Közösségi Média

Kiemelt szerephez jutott mára a közösségi média. Regisztrálj minden olyan platformra, ahol a célpiacod megjelenhet. Oszt meg tartalmadat, termékeidet a Facebook, Pinterest, Twitter, Instagram oldalán is. A megosztásokat ne a honapodról indítsd, hanem a linket tedd a média felületekre, hogy az oldaladra mutassanak. Innen is jöhet értékes látogató, már csak az a dolgod, hogy jól konvertáljanak.

 

SEO tippek haladóknak

1. Sebesség

A technikai SEO tippek közé tartozik, hogy az oldal megfelelő gyorsasággal töltsön be, a 20-30 mp alatt betöltödő weboldal nem éppen a legjobb ajánlólevél. A Google Page Speed, vagy a Pingdom Tools, GTmetrix segíthet felgyorsítani a weboldalt.

Egy Google kutatás szerint, ha egy oldal 3 másodpercnél lassabban töltődik be, akkor a felhasználók fele visszafordul. A weboldal sebessége SEO szempontból csak akkor gond, ha a weboldalad nagyon lassan töltődik be, a rossz felhasználói élmény azonban áttételesen a SEO-dat is tönkre teszi. Egy gyorsan betöltődő honlap csökkenti a visszafordulási arányt is, ami szintén egy pozitív szignál.

GTmerix felmérés

GTmerix mérési adatok a technikai SEO elvégzése előtt

Technikai SEO. GTmetrix eredmény

GTmetrix mérési adatok a technikai SEO elvégzése után

2. Képek

A weboldal teljes betöltési sebességét a képek mérete nagyban befolyásolja. Fentebb már írtam róla, hogy ma már egyre fontosabb szempont, hogy a honlap teljes betöltési ideje gyors legyen, mert a látogató gyorsan keres egy még gyorsabban betöltödő honlapot.

Az egyik leggyakoribb hiba, amit a honlap tulajdonosok elkövetnek, az a képek feltöltésénél a képek optimalizálásának hiánya. Megbízásaim során szinte minden esetben azt tapasztalom, hogy ezek a képek okozzák a weboldal lassúságának jelentős részét.

Lássunk egy pédát:

Technikai SEO része: Eredeti kép vs optimalizált kép

Technikai SEO része: képek optimalizálása: Eredeti kép vs optimalizált kép

Nem részletezem a teendőket, részletes leírást találsz egy korábbi cikkemben, milyen megoldásokat lehet alkalmazni: Képek optimalizálása

Ezen felül fontos, hogy a képek title, meta adatai is kitöltve legyenek.

A képek és videók keresése egy külön keresési opció a Google-nél, hatalmas forgalmat  generálhat az oldaladon. Ha vizuális tartalmakkal foglalkozó céged van, elengedhetetlen videóid, képeid, grafikáid optimalizálása. A képeknél fontos, hogy saját, vagy jogtiszta képeket használj. A videóknál a legegyszerűbb, ha a YouTube-ra teszed fel a videót és onnan egy linkkel teszed elérhetővé a saját honlapodon.

3. Tartalmi SEO

A legjobban sikerült tartalmakat is keresőoptimalizálni kell, hogy az adott célközönséget elérje. Ehhez szükség van arra, hogy a Google megtalálja, és megjelenítse azt.

  • Ha új témákról is szeretnél írni, keresd meg, hogy mik a legfontosabb kulcsszavak a blogbejegyzéshez
  • A HTML title-je (H1 tag) tartalmazza a kulcsszavakat, lehetőleg a cím elején
  • A blogbejegyzés releváns, egyedi  tartalmú legyen
  • A félkövér, dőlt  módon szerkesztett kulcsszavaknak kicsit nagyobb a jelentőségük, mint a formázatlan szövegeknek.
  • A blogbejegyzés URL címe egyezzen meg a blogbejegyzés címével
  • A meta leírás mindig figyelemfelkeltő legyen
  • A megfelelő kulcsszósűrűségre ügyelj
  • WordPress használatánál a Yoast SEO plugin vagy All in One SEO plugin pack lehet a segítségedre
  • Social media használata, Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Pinterest stb. a megosztások segítik a SEO-t
  • Használd mindig a Google Webmester Eszközöket
Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

4. Lokális SEO

Biztosan Te is találkoztál már azzal, ha rákeresel egy szolgáltatásra, de konkrét cégnév nélkül, akkor még is megjelennek  bizonyos cégek adatai, elérhetőségei. Ez nem más, mint a Google Cégem. Keresőoptimalizálás szempontból előnyös, ha még egy területen szerepel a cég, újabb felület, ahol az ügyfelek rájuk találhatnak.

A felhasználók akár a Google keresőjében, Google térképen keresnek, elsőként a Google a tartózkodási helyükhöz legközelebb esőt hozza fel a keresési találatok között.

Az én esetemben ha rá keresek „honlap seo” kifejezésre,  a fizetett hirdetések után, a hozzám legközelebb lévő találatként saját magamat hoz fel a keresési eredmények között. Jobb oldalon pedig a Google Cégem oldalam adatait látjuk, cégnév, elérhetőségek, térkép. További információk is a felhasználók segítségére az eddigi értékelések, vélemények, képek, a szolgáltatás főbb tevékenységéről kép vagy leírás, útvonaltervezés, tehát nagyon sok minden egy helyen összesítve.

SEO tipp: Lokális SEO - Google Cégem találat

SEO tipp: Lokális SEO – Google Cégem találat

5. Linkek

A linképítés fontos része a keresőoptimalizálásnak, ezáltal pedig a honlap bejárásának. A linkek lehetnek belső és külső hivatkozások.

  • Belső linkek: saját magad készíted, ami a honlapodon belül, egyik oldalról egy másikra mutat.

Segítik a navigációt, növeli a honlapon eltöltött időt, ami egy közvetett szempont az algoritmusok számára, a látogató sok időt tölt a honlapon, akkor valóban értékes információt kap. Láthatod, hogy ebben a cikkemben én is több alkalommal teszek be hivatkozásokat, kulcsszavakra un. horgonyszöveg megadásával segítem további információhoz olvasóimat. A keresőrobot segítségére is szolgál, ezek a linkek mentén játják be a honlapomat. Ne hagyd ki Te sem ezt az apró kis SEO tippet, minél több oldal legyen a látogatók és a robotok megsegítésére. Persze azért túlzásba se kell esni, nem kell minden egyes szót linkelni. Lényeg, hogy arányaiban megfelelő mennyiségű belső linket alakíts ki és azok valóban olyan oldalakra vigyenek, ahol további hasznos információt kaphat a látogatogató.

  • külső linkek: valóban kellenek a jó külső linkek is, de nem mindegy hogyan és honnan.
  1. Linkkatalógusok : különböző témákban összegyűjtött honlapok szerepelnek egy linkkel az adott oldalra, általában külsős vállalkozók végzik a munkát vele kapcsolatosan
  2. Linkmegosztók : hasonló a linkkatalógushoz, de itt egy egy aloldalt, blogbejegyzést lehet megosztani
  3. Social media : keresőoptimalizálás szempontból hasznos a használatuk
  4. Linkcsere : nem javaslom, a Google bünteti
  5. Legjobb az a  természetesen link,amely releváns oldalról mutat. Linképítés hatékonyan cikkemben bővebben megosztom, hogyan történjen mindez.
Seo tippek: linképítés hatékonyan

Seo tippek: linképítés hatékonyan

6. Google javaslatok

A Google kiadta a saját keresőoptimalizálás útmutatóját is:

„Legyen akár egy növekvő és fejlődő vállalkozás tulajdonosa, tucatnyi webhely webmestere, valamelyik internetes ügynökség keresőoptimalizálási szakembere vagy autodidakta keresőoptimalizálási szakértő, akinek hobbija a Google Keresés mechanikájának megismerése – ez az útmutató Önnek szól. Ha szeretne átfogó képet kapni a keresőoptimalizálás alapjairól, és érdeklik a bevált módszereink, akkor jó helyen jár. Az útmutató nem tartalmaz olyan titkokat, amelyek révén webhelye automatikusan az első helyre kerül a Google rangsorában (elnézést kérünk), de az alábbiakban felvázolt bevált módszerek remélhetőleg megkönnyítik a keresőmotorok számára az Ön tartalmainak feltérképezését, indexelését és értelmezését.”

Ajánlom olvasgatni, sok hasznos információt tartalmaz a weboldal keresőoptimalizálásához. Az útmutatót itt találod.

 

+1 SEO tipp: SEO szakember, SEO szakember segítsége

A SEO szakember, SEO szakértő az, aki megoldhatja helyetted az eddig leírtakat, ha nem szeretnéd az idődet és energiádat az optimalizálással tölteni.  Az elején írtam arról, hogy ezek a SEO tippek, SEO trükkük csak egy részét képezik a tényleges Google optimalizálásnak, ezen kívűl még számos lehetőség adott, amivel élni lehet. A szakemberek napi  szinten figyelik és tesztelik az algoritmusváltozásokat, a Google által kiadott közleményeket, melyek a valós és a nem valós állítások. Érteni lehet a Google szemszögét is, nem kerülhet mindenki az első oldalra, a legjobb helyekre, ezért a folyamatos változtatásokkal oldják meg a honlapok versenyeztetését. Az nyer, aki relevánsabb a keresésre.

SEO szakember megbízása esetén azonban  érdemes körültekinteni a megbízás előtt.

  • Kerüld azokat, akik nem tudnak megfelelő referenciát adni, hogyan segítették ügyfeleiket.
  • Kerüld el az olyanokat, akik  rögtön első helyezést ígérnek. Az utólag végzett keresőoptimalizálás eredménye heteket vagy akár 1-2 hónapot vesz igénybe.
  • Messze kerüld azokat, akik azt mondják, kapcslatban vannak a Google- lel.
  • Kerüld azokat is, akik túl sok ingyenes linket ígérnek, ezek a linkek inkább ártanak, mint előre visznek.
  • Kerüld azokat is, akik nem biztosítanak számodra beszámolókat, riportot, milyen eredményeket értek el.
  • Kerüld el az olyanokat, akik túlzott technikai szakzsargont használnak, hogy ezzel győzzenek meg.

 

SEO tippek, SEO trükkök zárszó

Ha ezeket a pontokat átnézve egyenként megnézed weboldalad tartalmát és feltárod a hiányosságokat, javításra kerülnek a hibák, olyan keresőoptimalizálás alapokat adsz honlapodnak, amely hozzásegít a nagyobb látogatottséghoz, jobb helyezésekhez.
Ha mindez a tudás és ismeret alapján úgy gondolod, szívesen dolgozol saját honlapodon, ajánlom, hogy olvass továbbra is hasznos tudnivalókat, keress fel olyan keresőoptimalizálással foglalkozó honlapot, akár a HonlapSEO- ra is visszatérhetsz, ahol elmélyítheted tudásod.

Amennyiben úgy döntesz, hogy inkább a saját vállalkozásodban teljesedsz ki és a keresőoptimalizálást SEO szakember tudására bízod, keress bizalommal és szívesen segítek.

Weboldal elemzés, SEO felmérés.

 

Keresőoptimalizáláshoz profi Seo szakembert keresel? Azonnal használható, gyors megoldások a Google irányelvei alapján.

Keress bizalommal.

 

Burai Barbi - SEO szakember, havidíjas keresőoptimalizálás

Burai Barbi – SEO szakember

Burai Barbi SEO mester

Burai Barbi SEO mester

Elérhetőségeim:

Burai Barbi SEO szakember, SEO szakértő

Telefon: +36-30-242-9494

E-mail: info@honlapseo.hu

Web: HonlapSEO

 

 

 

 

 

Eredményes keresőoptimalizáláshoz profi SEO szakértőt keresel?

Vedd fel Velem a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével:

100% elégedettségi garancia a HonlapSEO- tól

 

 

 






    1  +  7  =  

     

    Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO
    Latest posts by Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO (see all)

    Leave a Comment

    Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

    85  +    =  91

    Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .