SEO szövegírás 2018- ban, profi tartalomfejlesztés

SEO szövegírás 2018

SEO szövegírás 2018

SEO szövegírás 2018 vagy 2019- ben, vagy ez után, van- e létjogosultsága? Sok vállalkozás nem látja át, miért is kerül ez szinte elsődleges szempontnak az online világban a megfelelő jelenléthez.  Az elmúlt évtizedben a keresőoptimalizálás (SEO) területén jelentős változások történtek. A SEO szakemberek szerte a világban egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a SEO szövegírásra, így lesz ez 2018- ban és ez után is.

Az organikus találati listán való jó helyezésekért egyre nagyobb és ádáz harc folyik, nő a konkurencia száma, minden egyes látogató megszerzése kiemelt fontossággal bír. A Google algoritmusai egyre jobban kifinomulnak, követik a felhasználók szokásait, és a számukra mindenben megfelelő releváns találatokat adják a keresésekre. 2018- ban már nem elég, ha értéktelen linkeket helyezünk el a honlapon, netán telepakoljuk a kulcsszavakkal. A felhasználói élményt nyújtó, a keresésekre megoldást adó weboldalak élveznek előnyt a többi weboldalhoz képest.

SEO szövegírás 2018- ban, profi tartalomfejlesztéssel?

A keresőoptimalizálás és a tartalommarketing egyre közelebb kerülnek egymáshoz. A marketing szövegírás ma már szinte mindig azonos a SEO szövegírással. Ez azt jelenti, hogy a honlapon lévő tartalomnak segítenie kell a keresőoptimalizálást. Nézzük, hogyan lesz a leghatékonyabb, milyen kérdéseket és szempontokat vegyünk figyelembe a SEO szövegírás során 2018-ban.

  • Hogyan érhetünk el jobb eredményeket az organikus találati listán kulcsszavainkra?
  • Milyen szempontok szerint kell haladnunk?
  • Kulcsszavak
  • Linkek
  • Releváns tartalom

SEO szövegírás jelentése 2018- ban, mit értünk ez alatt?

A  SEO szövegírás a tartalomfejlesztés azon módja, amely a Google nem fizetett, azaz organikus találati listájának top helyezéseit veszi célba, ezáltal pedig nagyobb látogatottságot visz a honlapodra.

Mi a SEO szövegírás legfontosabb kulcsa?

  • Hasznos, minőségi tartalom
  • Relevancia

Nagyon sok vállalkozás tulajdonosa magának tudja be a weboldal szövegének megírását és nem adja át másnak, mondván, az én cégem, szolgáltatásom, ki is ismerné jobban, mint én. Biztosan van benn nagy igazság, de ez a gondolat sok esetben mellékvágányra is terelheti, ez a gondolkodás legalább annyira hátrány, mint előny. A hosszú évek szakmai tapasztalata során már észre sem veszik, hogy mennyire szakmai szemmel tekintenek a vállalkozásra és nem azok fejével gondolkozik, akik látogatók, vagy elkötelezett vársárlóvá válnának.

Természetesen van létjogosultsága a szakértői státusznak, de valószínűnek tartom, hogy a vállalkozás nem a szakma további konkurenciájából él meg, nem ők lesznek a vásárlók. A vevőknek nem a szakzsargonra van szükségük, hanem megoldást keresnek a felmerülő kérdésikre, problémájukra. Feltehetőleg nem is ezekre a szakkifejezésekre kereshetnek, így még az is előfordulhat, hogy nem is a vállalkozás honlapja kerül eléjük. Ez pedig óriási veszteséget jelenthet a mai online világban.

SEO szövegírás 2018 előtt és napjainkban

Évekkel ezelőtt még tapasztalhattuk, hogy a a ma már gyengének minősülő tartalommal is lehetett jó helyezéseket birtokolni, ha volt megfelelő mennyiségű külső hivatkozása. Mindez mára már megszűnt.  A Google algoritmusai kifinomultak és egyre tökéletesednek. Webmestereknek szóló irányelveit érdemes mindenkinek szem előtt tartani:

Ha betartja az alábbi Általános irányelveket, a Google könnyebben megtalálja, indexeli és rangsorolja webhelyét.

Alapelvek

  • Mindenekelőtt a felhasználóknak készítse az oldalakat, ne a keresőmotornak.
  • Ne vezesse félre felhasználóit.
  • Kerülje a keresőmotorokon belüli rangsorolás emelését célzó trükköket. Jó kiindulási pont, hogy felteszi magának a kérdést: nyugodtan el merné-e mondani egy konkurens webhely tulajdonosának vagy egy Google-alkalmazottnak, hogy milyen technikát alkalmaz. Egy másik hasznos kérdés: „Mennyiben segít ez a felhasználóimnak? Akkor is ezt tenném, ha nem lennének keresőmotorok?”
  • Gondolja át, hogy mi teszi webhelyét egyedivé, értékessé és lebilincselővé. Tegyen annak érdekében, hogy webhelye kiemelkedjen a többi közül az Ön saját területén.

Níncs tehát szükség semmiféle Hókuszpók varázslatra, Fekete kalapos (Black Hat) SEO módszerekre, kulcsszóhalmozásra, értéktelen katalógus linkek beszerzésére.

Amire viszont mindenképpen szükség van, az a keresőoptimalizált szövegek megírása, a tartalomfejlesztés SEO szövegírással. 2018 erre vette az irányt.

2016. év végén ismerhettük meg a Rankbrain algoritmust, ami már nem kifejezetten kulcsszavakat keres és értelmez, hanem magát a szövegkörnyezetet is kezeli. Erről egy kiváló cikket olvashatunk Szuhi Attila az ite.hu alapítója foglalja össze benne a legfontosabb tudnivalókat. 2018- ban a felhasználók már nem kizárólag egy kulcsszóra keresnek, hanem akár több szóból álló mondatokra.

SEO szövegírás 2018 - Long tail kulcsszavakkal keresünk.

SEO szövegírás 2018 – Long tail kulcsszavakkal keresünk.

A Google egyes szavak és szócsoportok kapcsán képes megérteni, hogy pontosan mire keres a felhasználó, így már nem szükséges azon agyalni a webszövegek megírása alkalmával, hogyan “zsúfoljuk tele az adott kulcsszóval. Használhatunk bőven szinonimákat, körbeírhatjuk a témát, ebből kihámozza majd a lényeget.

SEO szövegírás 2018 legfontosabb elemei

Feleljen meg a Google irányelveinek

Már fentebb említettem, de rendkívül fontos, hogy a Google által előírt irányelveket betartsuk SEO szövegírásunk során 2018- ban is. Ennek hiányában hiába minden erőfeszítés, nem érünk el jobb helyezéseket a keresőkben. Figyeljünk a kulcsszóhalmozás, a fizetett linkek  a duplikáció, rossz minőségű tartalom elkerülésére. Kerüljünk minden olyan elem használatát, amely rosszabb helyezést okozhat, végső esetben pedig a honlap végleges kitiltását okozhatja.

Felhasználó élmény

A SEO szövegírás marketing szöveg legyen, a legfőbb ismérve pedig az, hogy a látogatók figyelmét felkeltsük. Építs bizalmat terméked, céged iránt. A megfelelő SEO szövegírás döntő lehet, hogy Téged válasszanak és ne a konkurenciát.

  • A honlapodra kerülő keresőoptimalizált szövegírással segítsd az ügyfél problémájának megoldását, írd le, miért a Te terméked, szolgáltatásod adja a megoldást.
  • Írj arról, hogy milyen problémák jelentkezhetnek, amire tudsz megoldást.
  • Írj arról, hogy milyen előnye, haszna származhat, ha Veled kerül kapcsolatba.

A lényeg összefoglalva az, hogy a felhasználót tartsd szem előtt és ne a keresőrobotoknak írd a szövegedet. A Google figyelembe veszi a szövegolvasással az oldalon eltöltött időt, a felhasználók aktivitását és ezzel is segít a jobb helyezések közé soroláshoz.

Milyen hosszúságúak legyenek a  SEO szövegek 2018- ban?

Sokat vitatott kérdéshez érkeztünk.

A vállalkozások, akár időhiány miatt is a rövidebb honlapszöveg mellett teszik le voksukat, mondván a túl hosszú szöveget nem olvassa el senki sem. Ez azonban nem így van. Csak az nem olvassa el, akit nem érdekel, de az nem is komoly vásárlói szándékkal rendelkező felhasználó. Ebben az esetben valóban nem kár érte. Ellenben lehetnek komoly szándékú vásárlók, de ha nem kap számára elegendő információt, tovább keresgél és már is elveszítetted.

Ha megnézed a találati lista első pár találatának cikkeit, azt tapasztalhatod, hogy ezek mind hosszabb tartalommal rendelkeznek.  Vagyis ebből az következik, hogy bizony érdemes hosszabb SEO szövegírással a látogató minden kérdésére, problémájára megoldást adó tartalmat adni, hogy Téged válasszon és ne keresgéljen tovább.

Nézzük a serpiq.com grafikonját, ahol jól látható a kutatásának eredménye:

SEO szövegírás 2018: A szöveg hossza fordítottan arányos az elért helyezéssel.

SEO szövegírás 2018: A szöveg hossza fordítottan arányos az elért helyezéssel.

Bátran írhatsz tehát hosszabb tartalmat, de arra vigyázz, hogy nem akármiről csak, hogy növeld a hosszt, hasznos, minőségi tartalmat kell írnod. Legyen sokkal részletesebb, mint a többi írás, a téma szinte minden kapcsolódó aspektusát járja körül, áss a téma mélyére, adj olyan információkat, amelyeket máshol nem talál meg a látogató. Így a Google szemében is értékes, megbízható leszel, szívesen hoz majd előbbre.

 

SEO szövegírás praktikák amik 2018- ban is alkalmazhatóak

Még a 2018 előtti SEO technikák egy részét érdemes figyelemmel kísérni és továbbra is alkalmazni őket. Bizonyos  technikai elemek továbbra is igen hatékonyan segítenek a honlap tartalomfejlesztésében, SEO szöveg megírásában. Ha egy előre jól kiválasztott kulcsszóra a már jól bevált kulcsszó technikákat alkalmazzuk, már csak arra kell figyelnünk, hogy  a központi tartalom valóban kiváló minőségű legyen és eleget tegyen a Google elvárásainak és irányelveinek. Na de mit is értek ezen technikai részek alatt?

Keresőoptimalizálás banner

2018 előtti SEO szövegírás technikák

SEO alapok című cikkemben már részletesen foglalkoztam ezzel a kérdéssel, de röviden összefoglalom ismét, mire figyelj, ha a  keresőoptimalizált szövegírás technikáját szeretnéd megtanulni.

Meta adatok a SEO szövegírás során: Title és a Meta description

Az oldal címe (title)

Az on- site SEO legfontosabb része. Jelzi a Google számára az oldal tartalmát és a látogatók is ezt látják meg először a találati listában. Kék színnel látható vagy ha már kattintottunk régebben az oldalra, lilás színű.

Főbb ismérvei:

  • A honlapmotorokban: Title, SEO title, SEO cím néven található
  • Google számára az egyik legfontosabb jel az oldal tartalmáról
  • A látogatók ezzel találkoznak legelőször, itt döntenek, kattintanak-e
  • Általában a honlapmotor képzi
  • Felépítése: alap és utótag ( ajánlott a márkanév)
  • Hossza max. 55-70 karakter lehet
  • Kulcsszó mindenképpen szerepeljen benne, ragozatlan alakban
  • Figyelem felkeltő legyen, ígérjen megoldást a problémára,ébresszen vágyat a kattintásra
  • Egyedi legyen

Title és a meta

Meta leírás

A Google a meta leírást használja az oldal leírására. Ez a címsor alatti szürke rész. Ha elfelejted kitölteni, helyetted a Google megteszi ezt, de ez nem biztos, hogy számodra is megfelel. Ajánlott, ha Te megírod a saját gondolataid szerint és ezt jelenteti meg a Google.

A kulcsszó, amire a felhasználó rákeresett,  a meta leírásban automatikusan ki van vastagítva, ezáltal nem csak a helyezésre, de a kattintásokra is hatással lesz.

2018- ban kísérleti jelleggel a meta description hossza már 300-320 karakter is lehetséges, még nem tudni, hogy ezt véglegesíti a Google vagy marad az az eddigi 150 karakter körüli mennyiség. A meta leíráskor arra figyelj, hogy nem a Google részére szól,hanem a felhasználó számára írsz egy összesítést az adott aloldal tartalmáról.

Főbb ismérvei:

  • Honlapon: Meta leírás, Meta Description, Description, Leírás,  SEO leírás
  • A látogató ez alapján hozza meg döntését, kire kattint a keresőben
  • Hossza: Max. 156 karakter (141 dátum esetén)
  • Min. 100 – 110 karakter
  • Kulcsszó szerepeljen benne
  • Figyelemfelkeltő legyen, cselevésre ösztönző
  • Egyedi legyen

Az oldal URL-je

Az egyik legfontosabb szempont, hogy az URL legyen a beszédes. Mit értek ez alatt? Nézzük egy példán:

A cikk címe: Keresőoptimalizálás 2018, milyen változás várható?

A cikk URL- je: https://honlapseo.hu/keresooptimalizalas-2018/

Láthatod, hogy a honlapon mi a pontos címe a cikknek, rövid, könnyen megjegyezhető, beszédes, ha a későbbiekben újra visszatérne a látogató. Információt adsz a keresőrobotoknak, pontosan hol található a cikk, és a látogatók is pontos képet kapnak róla.

Ellenben az ilyen URL- lel:

https://honlapseo.hu/?p=185 garantálom senki sem jegyezné meg.

Főbb ismérvei:

  • Kulcsszó szerepeljen benne
  • Lehetőleg rövid legyen
  • Angol ABC karaktereit használja
  • Szóköz helyén “-” karakter

Breadcrumb – Morzsa menü

A morzsa menü hasonló elven működik, de ez már kifejezetten az oldalon történő navigációt szolgálja. Ez gyakorlatilag kisebb linkeket jelent, amelyek azért találhatóak meg, hogy a látogatók pontosan tudják, melyik aloldalon járnak.

HonlapSEO > Keresőoptimalizálás, SEO > SEO kezdőknek > Keresőoptimalizálás 2018, milyen változás várható?

Ebből szintén könnyen látható, hogy a honlapon a a keresőoptimalizálás-SEO témakörben, a kezdőknek szóló menüben található cikket jeleníti meg éppen.

SEO szövegírás, tartalomfejlesztés banner

Keresőoptimalizált tartalom – SEO szövegírás

Általánosságban elmondható, hogy mind a keresőrobot, mind a látogatók a folyamatosan frissülő, releváns oldalakat részesítik előnyben. Figyelj arra, hogy a látogató pontosan azt találja az oldalon, amire a kereséskor kattintott. Legyen megoldás a problémájára, adjon választ a keresésére. A Google minden esetben a hozzáadott értéket keresi a megjelentetni kívánt tartalomban. A keresőoptimalizált szövegírás alapfeltétele, hogy a szöveg informatív, áttekinthető legyen anélkül is, hogy minden egyes sorát elolvasták volna. A jól megírt SEO tartalom a szokásos szkennelt olvasással is olvasható és áttekinthető a lényege.

A keresőoptimalizált szövegírás mindig egyedi tartalommal rendelkezzen, az már a minőség zálogaként értelmezhető. A tartalom naprakész frissen tartása pedig előnyt élvez a keresési találatok között.

Fontos, hogy ne felejtsd:

Optimalizálás nélkül a jó tartalom is felesleges és soha nem kerül előre a keresőkben.

Mit jelent mindez?

Írhatunk minőségi és nagyon jó tartalmat, bármilyen hosszúságban, de ha előre nem döntöttük el, milyen kulcsszavakra szeretnénk vele előre kerülni, nem célzünk meg kulcsszavakat, csak úgy írunk, ahogyan eszünkbe jut, bármilyen minőségi a tartalom, nem valószínű, hogy megelőzzük a gyengébb, de SEO szövegírást használó akár még rövidebb tartalmakat.

A keresőoptomalizált szövegírás nevében is tükrözi: keresőkre optimalizált szövegírás. Ha nem figyelsz oda, hogy a szövegírás megfeleljen a SEO szempontoknak és csak teljes átéléssel, szakértelemmel írod a cikkeket, akkor az adott témakörben a hatalmas konkurenciaharcban az kerül előre, akinek a tartalma optimalizálva íródik meg. Mindezek mellett pedig még az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy ezek a már optimalizált tartalmak nem kizárólag egy kulcsszóra, hanem  több releváns kulcsszóra is megelőzhetnek.

A tartalmat ezen felül optimalizálhatod a felhasználók szándéka szerint is. Itt  a SEO szakemberek három nagy kategóriára bontják a látogatókat:

  • Kereskedelmi, vagy tranzakciós: Itt a látogató vásárolni, feliratkozni vagy regisztrálni szeretne.
  • Információs: Itt a látogató valamilyen információt keres.
  • Tájolódási vagy navigációs: Ebben az esetben már pontosan tudja mit keres.

Rangsorolási szempontnak számít a helyesírás és a nyelvtani szerkezetek megfelelő használata a SEO szövegírás során?

A Google nyilatkozata alapján nem veszi figyelembe, mint minőségi mutatót. Mindezek mellett, ha belegondolunk, hitelesebb számunkra is az az oldal, amely nem hemzseg tele helyesírási hibákkal, érthetetlen, nyelvtanilag nem helyénvaló mondatszerkezetekkel.

 

A tartalmat ezen felül további részekre lehet bontani a keresőoptimalizálás során.

Kulcsszavak

Minden aloldal elkészítésekor válaszd ki a kulcsszót, amire az oldal készül. Egy aloldal egy kulcsszó, tehát minden további aloldal más kulcsszó. Ugyanarra a kulcsszóra ne hozz létre további aloldalakat. Egy alapos kulcsszó kutatás elvégzésével több száz kulcsszót találhatsz, amelyekre további jó helyezéseket érhetsz el. Bővebb, részletesebb segítséget kaphatsz, ha felkeresed a kulcsszavak menüpontomban található cikkeimet.

Ezekben a cikkekben olvashatsz arról, mi a szerepük, hol keresd, hogyan használd őket.

Óvakodj a kulcsszó halmozástól, a tartalom legyen természetes, a látogatóknak szóljon, ne a keresőrobotoknak. Használj bátran szinonimákat, a robotok ma már megértik használatukat.

Kulcsszó kiválasztása

A kulcsszó kiválasztása alapvető fontossággal bír. Ez határozza meg a keresőrobotok számára, mi a honlap/aloldal tartalma. Ezt aztán a megfelelő helyekre elhelyezhetjük a SEO szövegírás során, hogy segítsük vele a keresőrobotok munkáját. Vigyázzunk azonban, mert mint írtam a kulcsszó halmozás és egyéb helytelen kulcsszó alkalmazások ma már a hátrébb sorolást eredményezhetik és nem az előbbre jutást. A kulcsszavak szerepéről, használatáról további  régebben megjelent cikkeimben ismerkedhetsz meg bővebben.

Megemlítem még az idejét múlt és felesleges olyan kulcsszavak használatát, amelyek pár évvel még használatosak voltak, ilyenek az elgépelt vagy a ma már mobilos, ékezet nélküli kulcsszavak elhelyezését a SEO szövegírás során. A fejlett Google algoritmusok értik és azonnal felajánlják a helyesnek vélt találatokat, lásd az alábbi példát.

SEO szakember elírása kereséskor.

A fejlett Google algoritmusok értik és azonnal felajánlják a helyesnek vélt találatokat.

 

A tartalmi hierarchia

HTML elemek vagyis a headingek használata, h1, h2, h3  kiemelések. Ezek az elemek könnyen átláthatóvá teszik az oldalt. Olyan tartalom jegyzék féle az aloldal tartalmáról. Biztosan tudod, hogy szkennelve olvasunk, így ezek a headingek használatával a látogató könnyebben átpörgeti a főbb részeket. További segítséget ad a bekezdések, felsorolások, félkövér vagy dőlt betűk használata. Ez jelzi a fontosságot a keresőrobotok és a látogatók számára egyaránt.

Mire figyelj:

  • A tartalom legyen összhangban a kereséssel.
  • Minden oldalon csak egy h1 szerepelhet.
  • A bekezdések legyenek rövidek, jól átláthatóak, 3-4 sorból álljanak.

A jól tagolt aloldalon nem összekeverendő a nagyobb betűméret a headingekkel. Egy címsornak a HTML forráskódban így kell szerepelnie:

<h2>SEO szövegírás 2018- ban, profi tartalomfejlesztés</h2>

Belső linkek

A belső linkekkel az oldalon belüli további információ nyújtás a cél, ezzel szintén segítve a látogatót további aloldalra navigáljuk, így az oldalon eltöltött időt is növelhetjük. A belső linkekkel erősítjük is egyben a hivatkozott aloldalt. Figyelj arra, hogy a hivatkozás (horgonyszöveg) ne kizárólag kulcsszavakra történjen, legyen ez is beszédes a látogató számára. kerüld a “katt ide” és hasonló nem releváns horgonyszöveget.

KIfelé mutató linkek

Sokan nem használják, pedig ez is egy fontos része a keresőoptimalizálás folyamatának. Segítjük a látogatót további webhelyekre, ha a mi honlapunkon már nem tudunk érdemlegi információhoz jutni. Könnyen megesik, hogy ebből mi is profitálhatunk, sok esetben a hivatkozott weboldal visszalinkel, ha releváns találatként érdekes lehet honlapunk. Az Authority site- ok vagyis a szaktekintéllyel bíró honlapok olyan honlapok, amelyeknek nem csak a főoldala, hanem további menüpontjai is megjelennek a Google találati oldalán. Ez általában a legnagyobb bizalmat élvező honlapoknál maximum 10 menüpont, a HonlapSEO estében jelenleg már 6 menüpontból áll, amelyet a Google  saját elbírálása alapján dönt el, mint jelentet meg a menüpontok között, befolyásolni nem lehet.

HonlapSEO Authority site

A HonlapSEO már 6 menüponttal rendelkezik a lehetséges 10-ből, így a Google bizalmát élvezi.

 

Befelé érkező hivatkozások vagy backlinkek

A linképítés sokak szerint már halott, de ez nem igaz a mai napig sem. Biztosan sokan szeretnék, mert ezek azok a SEO tényezők, amelyek a legnehezebb teljesíteni.

Bár erre a SEO szövegírás során nem sok ráhatást tudunk gyakorolni, még is ide sorolom, mert még mindig kiemelkedő fontossággal bír a keresőoptimalizálás során. A Google szerint a 3 legfontosabb rangsorolási tényező:

  • Tartalom
  • RankBrain
  • Linkek

Igyekezz minél nagyobb felhasználói élményt, releváns, folyamatosan frissülő tartalmat adni és más honlapok szívesen hivatkoznak majd  a honlapodra.

Linképítésről bővebben itt olvashatsz: Linképítés hatékonyan, alapok kezdőknek, tipp haladóknak

 

Képek

A képek optimalizálására szintén nagy szükség van. A keresőrobotok nem látják mi van a képeken, így szükséges megadni számukra. Ezt  a title és az alt tag kitöltésével. segítjük. Elképzelhető, hogy a látogatónál lassú az internet kapcsolat, ekkor a kép helyett az alt tagban található szöveg kerül kiírásra, valamint a gyengén látóknak is ez kerül felolvasásra.

A title könnyen észrevehető, a kurzort a képre irányítva már is megjelenik a szöveg. Az alt tag kitöltése ennél nehezebb, mert nem látható, ezt a HTML kódban tudjuk kitölteni.

Itt is figyelj a képek elnevezésére, feltöltéskor adj kulcsszavas nevet a képnek:

seo-alapok.npg        és ne legyen       123456.npg a neve.

A képek, amennyiben lehetséges saját képek legyenek, ellenkező esetben tüntesd fel a forrást. Figyelj a képek méreteire, ezeket se felejtsd el feltöltés előtt a megfelelő méretre optimalizálni.

Duplikáció

Rendkívül fontos, hogy a keresőoptimalizált szöveg mindig egyedi tartalommal bírjon. Ha még is valamilyen oknál fogva előfordul a duplikálás, használd a cannonical URL megjelölést. Ezzel jelzed a Google számára, hogy igen, tudsz a duplikációról és a másolat helyett az eredetit vegye figyelembe.

Honlap betöltési sebessége

Nem érdemes elhanyagolni. A lassan betöltődő honlap nem ad felhasználói élményt, gyorsan elkattint a türelmetlenebb látogató egy jobbnak ítélt honlapra. Ekkor már késő lenne azt mondogatni, hogy a tartalom viszont sokkal jobb, mint máshol.

SEO szövegírás 2018 összegzés

Az tehát már teljesen világossá vált, hogy a keresőoptimalizált szövegeket, cikkeket a felhasználók, látogatók számára készülnek és nem a keresőmotoroknak. Ettől függetlenül a SEO szövegírással segítséget adunk a keresőrobotok számára, így érhetjük el a jobb helyezéseinket.

A minőségi tartalommal megírt cikkek, nem csak arra az egy kulcsszóra jelenhetnek meg, amire konkrétan megírtuk a tartalmat, a keresőoptimalizált szöveg további kulcsszavakra is előtérbe kerülhetnek.

Amennyiben azt érzed további segítségre van ebben szükséged, bátran vedd fel velem a kapcsolatot és a segítségedre leszek.

SEO szövegírás 2018- ban, tartalomfejlesztés professzionális módon.

SEO szövegírás 2018- ban, tartalomfejlesztés professzionális módon.

 

Burai Barbi

Burai Barbi

SEO szakember at HonlapSEO
Keresőoptimalizálás, SEO, HonlapSEO, Honlapelemzés SEO szakember segítségével, a honlapok keresőbeli előkelőbb helyezésének elérése. Gyors, hatékony megoldások a Google irányelvei alapján. Keresőoptimalizált honlapok készítése rövid határidővel, a már elkészült honlapok utólagos keresőoptimalizálása, SEO- audit.
 
Burai Barbi

4 Comments

  1. Adri

    Huh, ez jó hosszú cikk lett, de megéri végigolvasni. Tanulságos anyag, amit, ha követni akarjuk az “óriást”, nem szabad figyelmen kívül hagyni.

    Reply
    1. Burai Barbi (Post author)

      Kedves Adri,
      Köszönöm szépen 🙂

      Reply
  2. GrenT Média

    Egy kicsit túl lett tolva ez a cím ismétlés, viszont tartalmas az biztos.

    Reply
    1. Burai Barbi (Post author)

      Kedves Grent Média,
      Köszönöm szépen a visszajelzést, bízom benne,hogy a hasznos információkat is tartalmazott az Ön számára is.

      Reply

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.