Szövegírás és keresőoptimalizálás: Értsük meg a látogatót!

Szövegírás és keresőoptimalizálás- Mit keres a látogató?

Szövegírás és keresőoptimalizálás? Egyre növekszik a verseny, nő a konkurens cégek száma a keresőben. Mivel előzhetjük meg őket és szerezhetjük meg a látogatók figyelmét?

Szövegírás és keresőoptimalizálás?

A legtöbb cég szolgáltatással foglalkozik. Eladhatunk terméket fizikai vagy szellemi termékként, látogatónk nagy része rögtön az árakat nézi és hasonlítja a többi hasonló színvonalúnak gondolt termékkel.

Mi legyen a helyes technika?

Figyeljük meg, a legtöbb honlap a következő technikát alkalmazza:

  • Felsorolja a végzett szolgáltatásokat és melléírja a szolgáltatások árát

 

Miért elfogadhatatlan ez ma már?

  • Miben különböznek egymástól?
  • Miért tegye előre a Google?

 

Szövegírás és keresőoptimalizálás

Minél előbb felismerjük a konkurens cégek hiányosságát, annál hamarabb megszerezhetjük helyzeti előnyünket.

Áraink mellé információ dús szövegírásra van szükség.

A keresőből érkező értékes látogatóink információ éhesek, tudni szeretnék pontosan mi az, amiben különbözik, miért kerül annyiba és miért épp ezt válasszák és ne a konkurencia termékét.

Az eredmény: hosszú releváns szöveg, de nagyobb felhasználói élmény.

Megoldás lehet:

Felkérünk egy profi szövegírót, vagy saját magunk írjuk a keresőoptimalizált cikkeket. Vajon így elég lehet, bekerülhetünk a legjobb helyezésekre?

 

Szövegírás és keresőoptimalizálás

Szövegírás és keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

Értsük meg a látogatót!

Vegyünk egy konkrét példát.

Ha valaki a keresőbe rákeres a keresőoptimalizálás és árakra, vajon mire gondolhat, mit kereshet? Konkrétan csak a mi árainkra kíváncsi? Nem valószínű. Első lépcsőben még csak valóban árakat szeretne megtudni, információt gyűjt. Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás? Mit kap érte cserébe?

Természetesen előnyünkre válik, ha már a fentebb említett „száraz” árak helyett részletezzük keresőoptimalizáló szolgáltatásunk árát. Ez azonban még kevés a látogatók számára. Ők arra kíváncsiak, hogy a keresett területen az összes szolgáltató mit nyújt és miként alakította ki az árait.

Látogatóink információért érkeznek honlapunkra

Segítsünk a látogatóknak. Írjunk számukra értékes, információban gazdag cikket, ami nem csak kizárólag a mi szolgáltatásunkat mutatja be. Segít tájékozódni, elmagyarázza pontosan mit is jelent a keresőoptimalizálás, milyen részei vannak, egyszeri vagy folyamatos munkavégzést vállalunk. Miben különbözik a mi szolgáltatásunk más hasonló cégek ajánlataitól. Fontos,hogy a látogatók számára is érthetően írjuk le, mi az a plusz, amit mi adhatunk csak meg neki másokkal szemben. Releváns tartalommal töltsük meg a cikket. A látogatónak erre van szüksége és meglátjuk a Google is értékelni fogja, jól szerepel majd a keresőkbe.

 

Szövegírás és keresőoptimalizálás- Miből lesz így megrendelés?

Az adott aloldalon egy csali szöveggel felajánlhatunk egy ingyenes bővebb tájékoztatást, termék leírást, esetleg egy ingyenes kalkulációt a várható költségekről és már is van egy emailcímünk  későbbi felhasználásra. Kihelyezhetünk bannert is, amely átvezeti a megrendelőoldalra.

 

Tartalommarketing kell és nem egyszerű szövegírás

Ma már kulcsfontosságú kérdés az ilyen szemléletmód, ez vezet egyenesen a sikeres eladáshoz. Értsük meg a látogatót. Gondolkodjunk az Ő fejével. Adjuk meg neki azt a bővebb információt, amit valójában keres és tudni szeretne.

Keresőoptimalizálás csekklista 13+1 lépésben

 

 

Burai Barbi SEO szakember, Honlap SEO

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

16  +    =  21

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .